Spontaan afslaan

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gebruikersavatar
Raytje192
forum gebruiker
Berichten: 1816
Lid geworden op: zo 13 feb 2005, 11:04
Locatie: Goes
Contacteer:

Spontaan afslaan

Bericht door Raytje192 »

Uhm effe voor dat iedereen weer begint met gebruik de search ik kon het niet vinden dus alvast sorry voor de mensen die van dit topic last hebben :roll:


Maar ik heb dus een probleem met een sendai kaisho, is volgens mijn weten een aikido blokje,

Hij blijft netjes stationair lopen, mengsels staat perfect, maar zodra ik gas geef en het gas loslaat om hem te laten "uitrollen" voor een bocht ofzo slaat hij spontaan af, 1 keer trekken en hij loopt weer. Het probleem is ontstaan op Heinkenszand bij een minibike demonstratie waar het redelijk warm was. Toen wilde hij helemaal niet meer starten. Thuis caberateur schoon gemaakt zat klein beetje vuil in en wilde toen weer starten boel iets beter af gesteld dan het standaard afstellingkje. En nu doet hij dus het hierboven beschreven verhaal :cry:

Ik heb geen flauw idee wat het probleem is iemand enige idee?
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Gast

Re: Spontaan afslaan

Bericht door Gast »

ik had het ook ik moest gas blijven geven maar toen had ik me tank leeg gereden dus hele tijd blijve gasze :P anders viel die uit maar toen wou ik em een uurtje of 2 later starten toen bleek dat me drijverdje vast zat daarom liep me carb over toen ik heb ik me carb er af gehaalt schoongeblasen en zo naj alles er weer op toen starten en toen was dat opgelost en ook dat die niet steeds uit viel maar wat ik percies heb gedaan :? geen idee alleen carb er af schoon spuiten en 2 vliegen in 1 klap
Gebruikersavatar
Raytje192
forum gebruiker
Berichten: 1816
Lid geworden op: zo 13 feb 2005, 11:04
Locatie: Goes
Contacteer:

Bericht door Raytje192 »

Ja heb mijn carb dus al sgoon gemaakt en het helpt dus geen ene F*ck sorry raak beetje gefrustreerd heb echt alles al nagekeken behalve de ontsteking dus vandaag de reserve ontsteking er maar eens op doen kijken of dat het is :roll:
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Gast

Bericht door Gast »

ik had ongeveer hetzelfde voor ...
zie :

http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=5249

mss u gasnaald eens veranderen
Gebruikersavatar
Raytje192
forum gebruiker
Berichten: 1816
Lid geworden op: zo 13 feb 2005, 11:04
Locatie: Goes
Contacteer:

Bericht door Raytje192 »

Heb ondertussen het probleem al gevonden :wink:
Zat een vuiltje in het benzine kraantje :? eruit gehaalt en benzinefiltertje er op gezet en alles was ok :D
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Gast

Bericht door Gast »

ok want ik weet ff niet hoe het heet maar daar wil ik ook wat info over dat ken ik nog niet lal maar dat is zo'n schroeftje met zo'n veertje er op als je er aan draait (rechts) gaat je achter wiel autmatish draaien maar een maat van me had et zelfde probleem toen gingen ff wat draaien aan dat veertje en toen starte viel die niet meer uit :roll:
Gast

Bericht door Gast »

Je bedoelt waarschijnlijk de stationair-toerentalschroef ...
Gebruikersavatar
Raytje192
forum gebruiker
Berichten: 1816
Lid geworden op: zo 13 feb 2005, 11:04
Locatie: Goes
Contacteer:

Bericht door Raytje192 »

Toerental? Das toch je mengsel?
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Gast

Bericht door Gast »

lol nee man alleen dat bedoel ik wel 'stationair-toerentalschroef ...'
Gesloten