coolwater vervangen

Fabrieks bikes gerelateerde vragen - Factory bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Silver

coolwater vervangen

Bericht door Silver »

hoe kan ik het beste het coolwater uit het systeempje laten lopen? Tis voor een dm produzione het kabeltje aan het pompje los maken leek mij het beste
Gebruikersavatar
felix
forum gebruiker
Berichten: 690
Lid geworden op: za 26 jun 2004, 11:22
Locatie: laren(nh)
Contacteer:

Bericht door felix »

Ja, Zo heb ik het ook een aantal keer gedaan..

MvG Wilco
[img]http://img338.imageshack.us/img338/3818/vooorwilliefh2.jpg[/img]
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

maakt opzich niet uit..

gewoon "een" kabel van je radiateur aftrekken...

het liefst zo laag mogelijk, zodat het meeste eruit kan stromen..

In je cilinder zal nog iets zitten, en enkel een verdwaalde druppel in een slang.
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Re: coolwater vervangen

Bericht door Carlos Keutel »

Silver schreef:hoe kan ik het beste het coolwater uit het systeempje laten lopen? Tis voor een dm produzione het kabeltje aan het pompje los maken leek mij het beste
ik zou wel ff met een waterpomptang het slangetje dichtknijpen voordat je hem eraf trekt, anders zijkt al dat water over het blok en zo. En mischien komt er wat in je gezicht, is niet goed voor je ogen ;)
Jah zo is het.
Silver

Bericht door Silver »

heb het op deze manier gedaan slan aan pomp losgedaan de slang vanopzij een bakje eronder. darmpje dicht knijpen en er vanf doen water in bakje laten loppen dan is blazen in de darm van u reservoir naar radiotor. :oops: daarna da slangetje vast maken en nieuw coolwater erin gieten todat het uit het onder ste darmpje stroomt. dit opheffen en dan verder gieten todat het water uit het pomje loopt en dan slangetje er terug op pompje. Daarna beetje water bij kappen en met het wiel draaien zodat er water wordt rond gepompt ook dan je blijven bij gieten in reservoir tot terwijl je draait. Als het niet meer zakt voldoende in je reservoir doen want zakt toch noch een beetje en rijden maar na eerste rit terug cheken en eventueel bijkappen.
Plaats reactie