ergens ketting in belgie kopen + gedacht over pocketfun

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

ergens ketting in belgie kopen + gedacht over pocketfun

Bericht door Gast »

:arrow:
Laatst gewijzigd door Gast op ma 15 aug 2005, 22:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
basjee
forum gebruiker
Berichten: 2818
Lid geworden op: ma 16 mei 2005, 19:55
Locatie: wageningen
Contacteer:

Bericht door basjee »

dat is wel klote voor je kijk eens op minibike.nl voor sites in belgie.
nja succes
Grote kerels op een belachelijk klein fietsje
Gast

Bericht door Gast »

de mensen van pocketfun waren op vakantie...
had ook heb probleem met men chassis
ze zijn net terug kzou ze maandag of dinsdag eens bellen ...

anders kan je terecht bij www.*geen sponsor* in leuven, heel goeie mensen en hebben veel in stock, niet de goedkoopste maar ze kennen er iets van !!

ik heb toen voor een nieuwe ketting, + nieuw achter en nieuw voortandwiel (alles van polini) 95 euro betaald...

greetzzz
Gast

Bericht door Gast »

de mensen van pocketfun beloven me al een anderhalve maand het op te sturen enzo! ze zijn toch niet volledig die maand en half op vakantie geweest? en ze moeten ook niet beloven dat ze via de post gaan sturen, want kheb de post gebeld en die wisten van niets, ook niet in het kantoor in hooglede...

ik mag van men ouders niet meer met de auto tot daar (110 heen en 110km terug) omdat ik al 2 keer voor de deur heb gestaan.
dus wat moet ik nu doen :(
Silver

Bericht door Silver »

ik raad u zeer herd aan om naar www.*geen sponsor* te gaan is een van de beste in mijn ogen en kenne er iets seriues van. En ge koopt beter een fatsoenlijke ketting en koppeling van zocchi bv gade langer en meer plezier van hebben voor prijze surf naar hun site en kijk is rond zou ik zeggen
Gast

Bericht door Gast »

Silver schreef:ik raad u zeer herd aan om naar www.*geen sponsor* te gaan is een van de beste in mijn ogen en kenne er iets seriues van. En ge koopt beter een fatsoenlijke ketting en koppeling van zocchi bv gade langer en meer plezier van hebben voor prijze surf naar hun site en kijk is rond zou ik zeggen
*geen sponsor* is wel duur bij v-racer vind je alles goedkoper.
Silver

Bericht door Silver »

kwaliteit betaalt ge he alles is naar venant maar is super service en krijgt ge goei uitleg ma ik zeg hierbij nie da v-racer slecht is he maar wa betaalt ge van verzendkosten dan ?
Gast

Bericht door Gast »

Silver schreef:kwaliteit betaalt ge he alles is naar venant maar is super service en krijgt ge goei uitleg ma ik zeg hierbij nie da v-racer slecht is he maar wa betaalt ge van verzendkosten dan ?
Ja je hebt wel gelijk dan komt praktisch op hetzelfde bedrag neer dus...
Gesloten