Warmte minibike

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

Warmte minibike

Bericht door Gast »

hee ik heb net een nieuwe minibike dus hij loopt goed maar heb wel spierpijn van 300x trekken aan dat touw lol maar het gaat nu al beter :P
alleen ik vind het zo raar ook al rij ik 2 bezine tankjes leeg heet word me bike bijna niet me uitlaat kan ik gewoon aanraken is dat normaal dat mijn uitlaat zo koel blijft
Gast

Bericht door Gast »

ik vind dat wel raar, als de mijne 10 minuutjes draait probeer ik er zelfs niet meer aan te komen ...

(aan de demper kan ik wel komen he)

en die 300 keer trekken : zoeken op het forum !!!

zoek naar 'starten' of zo ...
Gast

Bericht door Gast »

lol denk je dat ik nog niet gezocht heb man me hele klauwe zijn ope maar alles heb ik geprobeerd ohja ik nu ff zoeken naar starten met boormachine miss kan iemand er op reageren vast? hoe doe je dat (ik ga nu ff zoeken)
hondaxtreme

Bericht door hondaxtreme »

zet gewoon de goede dop op je boormachine op je minibike en starten maar
Gast

Bericht door Gast »

iets meer info ? (ben ook ondertusse weer ff wat aan het zoeken)
Gast

Bericht door Gast »

hoi murderx
wtf is dat een probleem ? :P das juist chill ! mijne word juist vet warm, wel lekker om je handen op te warmen maar verder niet ..... en dat start probleem ? ff afstelle wat meer benzine geven had ik ook ! en mijne start niet goed als ik die lucht toevoer helemaal open heb staan
Gast

Bericht door Gast »

en wat dat starten beteresft,, dat met die dop raad ik neit egt aan,,, je draait de bout hiermee HEEL erg vast,,, (spreek uit ervaring) heb mijn bout er uiteindelijk met een flex uitgeslepen,, je kan beter iets maken dat op de tandjes van het vliegwiel zit :)
Gesloten