Sproeier

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

DJDH

Sproeier

Bericht door DJDH »

Telkens als ik een stukje heb gereden (nooit in het begin) en ik geef een stukje vol gas, gaat t eerst goed, en daarna klinkt t alsog die verzuipt en als ik gas blijf geven, remt ie zeg maar...maar als ik gas loslaat, kan k daarna gewoon weer gas geven, maar een paar seconde later hoor ik dan weer het zelfde geluid.....

me broer zei: dat komt omdat ie dan op dat moment teveel benzine krijgt...dus je hebt een te grote sproeier.... dus ik kijke in me carberateur: hier ff wat pics, om te kijke of ik wel egt de sproeier heb ;)

Afbeelding
Carberateur

Afbeelding
Onderkant Carberateur

Afbeelding
Sproeier uit ze "socket" gehaald

Afbeelding
Sproeier


Klopt dit allemaal?
En het probleem, kan het zijn dat ik een kleinere sproeier moet hebben?

DJDH


DJDH
DJDH

Bericht door DJDH »

kent niemand dit probleem?
De sproeier is idd de sproeier ;) daar kwam me broer ook 8ter.....

kan niemand mijwat info geven?

DJDH
Minibike-Racer

Bericht door Minibike-Racer »

Ja dat is de sproeier, alleen kun je bij die laatste foto het bovenste gedeelte er nog afdraaien? Zoja dan is dat de sproeier..
Minibike-Racer

Bericht door Minibike-Racer »

Afbeelding

Het groene omcirkelde zou je er nog uit kunnen draaien volgens mij.. Moet je gewoon even dat buisje in de bankschroef zetten (eventueel iets zachts er tussen) en dan proberen dat bovenste eruit te draaien..
Gast

Bericht door Gast »

hallo,
mijne bike viel ook altijd stil, deze kreeg te weinig benzine en het leek ook alsof hij verzoop.
lang gezocht maar uiteindelijk gevonden in het benzinekraantje was een dichting kapot waardoor hij te weinig benzine kreeg
kontoleer maar is bij jou, zou het ook kunnen zijn
groetjes
Gast

Bericht door Gast »

ik heb dus het zelfde probleem :S

ik zal morgen ook eens kijken bij die benzine kraan, en anders kleinere sproeier proberen (weet iemand welke ik dan nodig hebt :oops: ?)
Gast

Bericht door Gast »

ik had het ook alles uitspuite zit wel es vuil in de sproeier klaar is kees gewoon met luchtslang alles voorzichtig uitspuiten cabra ook en probleem is opgelost hij zuigt namelijk de cabra helemaal leeg onder vol gas en er komt niet snel genoeg bezine bij maak alles schoon kleine zandkorrels kunnen zelfs wel het probleem zijn

suc6 both
DJDH

Bericht door DJDH »

Ik heb de gasnaald een stukje omhoog gedaan :) dat hielp wel een beetje, maar nog niet helemaal.....ik ben egt opzoek naar een kleinere sproeier, maar ik kan geen maat vinden, in de gebruiksaanwijzing zit nix...

who can help me?

DJDH
Gebruikersavatar
TnTnelis
forum gebruiker
Berichten: 2447
Lid geworden op: do 16 dec 2004, 21:44
Locatie: Leiden

Bericht door TnTnelis »

Staat er niet iets van een merk op je carb?

Niels
DJDH

Bericht door DJDH »

op me carb staat volgens mij dell' orto

DJDH
Gebruikersavatar
TnTnelis
forum gebruiker
Berichten: 2447
Lid geworden op: do 16 dec 2004, 21:44
Locatie: Leiden

Bericht door TnTnelis »

Kan je dus dellortho sproeiers gaan halen.

Gewoon een set, en als ze dat niet hebben, vragen van X t/m X .

Ken de dellortho maten niet :oops: .

Niels
DJDH

Bericht door DJDH »

gehehe...neej, geen dell'orto....dat zag ik ergens anders staat...maar iets van een chinees merk ofzo...kan het niet goed lezen, het is een standaard carba...

DJDH
DJDH

Bericht door DJDH »

gehehehehehhh :D :D :D :D :D

PROBLEM SOLVED !!!!

Hij kreeg dus TE WEINIG benzine, want er zat 1 zandkorrel in de sproeier...... Daarom hield ie telkens in.....

DJDH
Randy
forum gebruiker
Berichten: 206
Lid geworden op: zo 02 jan 2005, 22:04
Locatie: Enschede

Bericht door Randy »

Hoi,

Ik kon via de search niks vinden, dus vraag ik het hier maar. Ik wou graag weten waar je de sproeier en de socket kan halen. Bij V-racer heb ik ook al gekeken en daar kon ik het ook niet vinden.

Alvasty bedankt,

Goetjes Randy
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Jah ik zou zeggen, je mag die van mij wel
Afbeelding
Dat is hem
Gesloten