technigas uitlaat voor bamibike

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

ja ik ook wel en kost nog niet zo veel ook

kan ik nog wel andere cilinder bijkopen ook :lol:
Gast

Bericht door Gast »

Vandaag is dus men uitlaat van men bike geknalt , 5 dagen oud
de verbinding van de uitlaat aan het frame es volledig los en het demper stuk hang volledig uiteen !!!

Nu is men vraag of die uitlaten van Tecnigas nergens in belgie zijn te verkrijgen ?

Gtrz Sc-cal :(
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

zou niet weten maar denk dat je ze gewoon besteld dat dan €5 meer kost om op te laten sturen dus valt wel mee :wink:
Gast

Bericht door Gast »

En hoelang duurt de verzending ?

En die uitlaat past op alle chinese minibikes he ?

Groeten
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

sc-cal schreef:En hoelang duurt de verzending ?

En die uitlaat past op alle chinese minibikes he ?

Groeten
weet niet, ben geen postbode!! :P

maar uitlaat past gewoon op alle chinezen denk ik
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

hehe fraai pijpje ;)
Jah zo is het.
Gast

Bericht door Gast »

Voila heb de uitlaat dan toch besteld , nu hopen dat em goe is e !!!

Grtz
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

prijs is bij HZ nog wel even snel 10 euro naar boven gegaan :(
maar heb er ook wel voor over :lol:

ga denk ook wel bestellen eerst ff kijken of hij goed werkt
Gast

Bericht door Gast »

Ik moest maar 99.90 € overschrijven , nu hopen dat em hier snel is dan kan ik tr rijden .

Hij moet wel naar belgie verzonden worden !!!
Dus het kan dat ik wel een tijdje moet w8 . :cry:

Grtz :wink:
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

nou ik ben weer thuis (net) nu net voor het eerst me uitlaat in handen gehad nou ik zeg nu al dat het wat is! echt een schiterende uitlaat! duurde veel ste lang heb er 3 weken op moeten wachten :? en ik heb hem besteld voor 103,50 onder rembours de prijs was toen nog 90 euro dus me pa was thuis komt die vent met dat pakje zecht hij nou dat is dan 130,50 euro dus me pa ma gewoon betaald dus ike morge ff naar HZ bellen dat dat niet kan gewoon ff bijna 30 euro meer rekenen en me uitlaat is veel ste laat ik denk dat ze zo zachtjes aan al op me spugen want ik heb iedere dag gebeld toen ik nog thuis was waar me uitlaat bleef maar nu work het wel beetje zat. maar goed. me mini was mee op vakantie dus licht uit elkaar in de kofferbak zal morgen wel eens kijken ofk hem kan testen maar kan nog niet iets optimales zeggen want heb nieuw blokje onder me mini eerst 47cc nu 49cc want me cilinder was kapot en maatje verkocht zijn blokje die hij 1x gestart hat maar dat blokje loopt zegmaar nog erg !CENSUUR! volgas nu bijna 60km/h maar valt hij steeds terug en dan weer gas en valt hij terug terwijl ik gewoon volgas geef licht dat er aan dat hij nog niet ingereden is???? als dat zo is ga ik morgen eerst ff veel rijden dat hij is ingereden! en die uitlaat er onder hoor het wel grt Silas
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

steurtje schreef:nou ik ben weer thuis (net) nu net voor het eerst me uitlaat in handen gehad nou ik zeg nu al dat het wat is! echt een schiterende uitlaat! duurde veel ste lang heb er 3 weken op moeten wachten :? en ik heb hem besteld voor 103,50 onder rembours de prijs was toen nog 90 euro dus me pa was thuis komt die vent met dat pakje zecht hij nou dat is dan 130,50 euro dus me pa ma gewoon betaald dus ike morge ff naar HZ bellen dat dat niet kan gewoon ff bijna 30 euro meer rekenen en me uitlaat is veel ste laat ik denk dat ze zo zachtjes aan al op me spugen want ik heb iedere dag gebeld toen ik nog thuis was waar me uitlaat bleef maar nu work het wel beetje zat. maar goed. me mini was mee op vakantie dus licht uit elkaar in de kofferbak zal morgen wel eens kijken ofk hem kan testen maar kan nog niet iets optimales zeggen want heb nieuw blokje onder me mini eerst 47cc nu 49cc want me cilinder was kapot en maatje verkocht zijn blokje die hij 1x gestart hat maar dat blokje loopt zegmaar nog erg !CENSUUR! volgas nu bijna 60km/h maar valt hij steeds terug en dan weer gas en valt hij terug terwijl ik gewoon volgas geef licht dat er aan dat hij nog niet ingereden is???? als dat zo is ga ik morgen eerst ff veel rijden dat hij is ingereden! en die uitlaat er onder hoor het wel grt Silas
Leestekens? (hoe meet je je snelheid?)
Jah zo is het.
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

ok sorry dat ik zonder leestekens heb geschreven!
uhm.... kilometerteller???
JS racing zeeland

Bericht door JS racing zeeland »

ik moet zeggen dat dat uitlaatje wel lekker rijd ik heb een paar dagen gelede een stukje mogen rijde ermee 8)
grtz jere
Gast

Bericht door Gast »

mooie uitlaat alleen is ie ook snel?
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

nou hij zit er onder maar me ontsteking staat heel bedondert.

onder in trekt hij super dat is zeker al een plus puntje!

me top weet ik nog niet wegen me ontsteking ik ga nu ff zoeken hoe ik hem beter kan zetten en dan weet ik of hij op zijn top ook beter is!
Gesloten