mijn twee onderwerp in een paar dagen tijd

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

mijn twee onderwerp in een paar dagen tijd

Bericht door Gast »

:o ik had ff un discussie met iemand om dat die zegt dat ik 37cc heb.

in ut boekje staat 49.9 cc ( dit geloof ik het liefst )

maar wat is nou waar? hoeveel cc heeft mijn minibike?

geen merk, gewoon een imitatie ( zegt de naam: power eagle jullie iets? )

staat nergens iets op me cilinder......

help! :cry:
Gast

Bericht door Gast »

ik snap niet waar die gozer 37 cc weg haalt, lijkt me gewoon 49. waarom zouden die chinezen liegen over hoeveel cc ze onder een mini gooien ¿
Gast

Bericht door Gast »

ok, bedankt ga nog wel een wedstrijdje tegen hem doen :wink: hij weegt letterlijk 2keer zo veel als ik dus wie zal er winnen? :o
Lelyracing

Bericht door Lelyracing »

degene die 2x minder weegt 8)
Gast

Bericht door Gast »

de helft minder zeker :wink:
Gast

Bericht door Gast »

beetje late reactie, maar die kerel kon nog best wel eens ongeveer gelijk hebben als ik dit lees:

Klik hier 44mm big-bore kit voor '47cc & 49cc' chinese pocketbikes (V-Racer Extreme’s, Sendai’s, Target etc.) met membraan motor. De boring van deze motortjes is 40mm en de slag is 32mm, hierdoor is de cylinder inhoud eigenlijk 40.2cc. Deze Big-Bore kit vergroot de inhoud tot de veel krachtigere 48.7cc. De kit is kompleet met cylinder, zuiger, zuigerveren, veertjes en voetpakking. Verhoogt het vermogen van je bike behoorlijk waardoor je zelfs met andere vertanding zou kunnen rijden voor een hogere topsnelheid of je huidige vertanding houden en dus beter acceleren!

van v-racer.nl
Gesloten