Standaard luchtfilter

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Standaard luchtfilter

Bericht door Gast »

Ik heb net een nieuwe mini en wil nu beginnen me sommige dingen te veranderen , een nieuwe uitlaat is al bestelt maar nu kom ik bij de luchtfilter.

welke neem ik dan best ?

Grtz Kevin :wink:
Gast

Bericht door Gast »

Welke zit er nu onder?
Gast

Bericht door Gast »

Die gewone standaard luchtfilters (zwart plastiek ) die onder iedere standaard chinees zit !!!
Gast

Bericht door Gast »

ik heb een openlucht filter en die vind ik niet fijn want ik kan om de 2 keer rijden schoon maken maar ik heb een crosser en jij denk ik een racer maar die zulle wel minder vuil zuigen.
ik houd deze wel maar wel een oplossing zoeken waardoor hij minder zand en viezigheid krijgt een panty erom heen helpt ook weleens
Gast

Bericht door Gast »

bij die minicrosser van jou komt het omdat die dingen (sorry dat ik het zeg) van zeer slechte kwaliteit zijn. ik heb een echte crosser en rijd NK. Bij mij helpt het als ik een panty over al de gaten doe waar de lucht in de filterbak komt. greetzz
Neluhz

Bericht door Neluhz »

peterss schreef:bij die minicrosser van jou komt het omdat die dingen (sorry dat ik het zeg) van zeer slechte kwaliteit zijn. ik heb een echte crosser en rijd NK. Bij mij helpt het als ik een panty over al de gaten doe waar de lucht in de filterbak komt. greetzz
omdat zen crosser van slechte kwaliteit is is zen luchtfilter ook slecht? er zit toch een ander filter op?
Gast

Bericht door Gast »

ja okee maar ik rijd voor de lol weetje wel en ik hoef niet zo nodi goede kwaliteit.
Yamaha

Bericht door Yamaha »

sc-cal schreef:Die gewone standaard luchtfilters (zwart plastiek ) die onder iedere standaard chinees zit !!!
Tegen woordig hebben ze ook powerfilter's als een standart filter :wink:
WllmJn

Bericht door WllmJn »

Yamaha schreef:
sc-cal schreef:Die gewone standaard luchtfilters (zwart plastiek ) die onder iedere standaard chinees zit !!!
Tegen woordig hebben ze ook powerfilter's als een standart filter :wink:
kijk ff naar de datum...
Yamaha

Bericht door Yamaha »

WllmJn schreef:
Yamaha schreef:
sc-cal schreef:Die gewone standaard luchtfilters (zwart plastiek ) die onder iedere standaard chinees zit !!!
Tegen woordig hebben ze ook powerfilter's als een standart filter :wink:
kijk ff naar de datum...
Dus ? [-(
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Toen dit topic begon waren powerfilters nog helemaal niet standaard. De vraag is nu ook al lang beantwoord, dus het hele antwoord was overbodig. Net als dit antwoord dus :wink:
WllmJn

Bericht door WllmJn »

Yamaha schreef:
WllmJn schreef:
Yamaha schreef:Tegen woordig hebben ze ook powerfilter's als een standart filter :wink:
kijk ff naar de datum...
Dus ? [-(
In de regels staat er niet letterlijk dat je geen oude topics mag bovenhalen. Eigenlijk staat er: Gebruik verder je gezond verstand en suc6 maar je gezond verstand gebruiken valt ook onder oude topics bovenhalen... Dit is namelijk nogal irriterend voor elke andere gebruiker... en als je echt wil je berichten saldo omhoog halen, doe dit dan in het Loze-Zooi topic. :wink:
Gast

Bericht door Gast »

Ff terug naar hoofgedachte we hadden het over het luchtfilter ik zou ook wel eens willen weten wat er nou precies ander aan is, ik heb nu andere besteld.

*geen sponsor* dan naar filter en dan pro performance + adapter
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Door een ander luchtfilter kun je meer en sneller lucht in je motor trekken. Hierdoor kan je meer toeren maken zonder problemen te krijgen met de lucht/benzine verhouding.
Yamaha

Bericht door Yamaha »

WllmJn schreef:
Yamaha schreef:
WllmJn schreef: kijk ff naar de datum...
Dus ? [-(
In de regels staat er niet letterlijk dat je geen oude topics mag bovenhalen. Eigenlijk staat er: Gebruik verder je gezond verstand en suc6 maar je gezond verstand gebruiken valt ook onder oude topics bovenhalen... Dit is namelijk nogal irriterend voor elke andere gebruiker... en als je echt wil je berichten saldo omhoog halen, doe dit dan in het Loze-Zooi topic. :wink:
blijf ff ontopic :wink:
Gesloten