ik weet het neit meer:S:S:S

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

oke dus dit is wel goedkoop voor deze bike:)
Lelyracing

Bericht door Lelyracing »

als het precies degene is die op de foto getoond word zou ik hem zeker nemen voor 250 euro is het een koopje ( wel zwart he :P )
Gast

Bericht door Gast »

oke :D ik weet nmogn eit welke kleur maar ik denk ook zwart :)
Gast

Bericht door Gast »

Ik was hem ook al tegengekomen op marktplaats, ik had em al tussen favourieten gestopt.
De omschrijving en het plaatje doen zeker aan mijn eisen en voor die prijs al helemaal. Jammer vind ik dat er geen site bij staat. En nog meer plaatjes bijvoorbeeld.
:D Het zou ook mijn eerste minibike worden (eerst nog even voor geld zorgen, haha)
Laat ons weten als je meer weet/hem in huis hebt ;)
Enne... zwart is idd de beste kleur (zwart is eig toch geen kleur?)
Ik had ook ergens gelezen hoe je met photoshop je eigen stickers kan maken... dat is pas cool voor op zo'n zwarte, dik je eigen naam/nummer erop. 8)
Gast

Bericht door Gast »

hey als ik hem binnen heb hoor je het maar ze komen pas in september binnen maare hoe kan je die eige stickers maken :lol: dat lijkt mij echt wel vet zoals jij al zij met jou naam en eige nummer er op :lol:
Gebruikersavatar
TnTnelis
forum gebruiker
Berichten: 2447
Lid geworden op: do 16 dec 2004, 21:44
Locatie: Leiden

Bericht door TnTnelis »

Kan iemand mij de lnik geven?

Ik wil deze bike voor 90% zeker aanschaffen.

Ik heb de link al gevonden.
Beetje zoek werk verricht.

Maar dan een voorstel, er staat inkoopactie is welkom, zijn er meerdere op dit forum die deze bike willen aanschaffen? Kunnen we misschien nog wat korting bedingen.

Niels
Gast

Bericht door Gast »

Hallo ik heb die bike al gekocht :D in de kleur zwart :D incl. verzendkosten kost die 260 euro en die 11 inch waren inderdaag de band maten :D ik word gebeld als ze hem binnen hebben :D

en voor de mensen die vragen hebben hier is het nummer van die meneer:

0621216707


mzzzzl
Gast

Bericht door Gast »

:D Zelf stickers maken:

- Photoshop (plaatjes maken of om originele, denk aan merken, te resizen)
- Uitprinten en uitsnijden/-knippen ( je kunt ook eerst dubbelzijdig tape doen)
- Inspuiten met vernis of bedekken met zo'n vel lamineerspul (om waterproof te maken)
- Flinterdun dubbelzijdig tape op de achterkant en uitknippen.
- PLAKKEN MAAR! 8)

BRON: http://www.motor-forum.nl/forum/topic/97452
(ook aardige foto's)
Gast

Bericht door Gast »

@ beatzkey:

Way2go!
Dat is een serieus coole bike. (vooral met stickertjes drop hea ;))
Ik kijk nog ff rond of ik nog een betere kan vinden (zolang ik nog geen geld heb om één te kopen).
Maar waar vindt je nou een watergekoelde voor zo weinig? :lol:
Gast

Bericht door Gast »

nog nergens, maar zal neit lang meer duren, ze worden steeds goedkoper, zag net dat iemand een gewoon chineesje voor 130 had :shock: , dus zullen de watergekoelde chinezen ook wel goedkoper worden
ganta

Bericht door ganta »

binne kort een chinees afhaal restaurant voor minibikes :P
met af en toe een actie 2 halen, 1 betalen. :lol:
Gast

Bericht door Gast »

Laat me raden...
Met stickerset, mengflesje standaard, luchtfilter en sportuitlaat van het huis zeker? :lol:
Alle modellen sambal-gekoeld, dubbele pangang voor en achter, loempia aandrijving...
Trouwens, ze doen niet alleen aan afhalen maar ook aan bezorging ;)
En je weet het: "Sjieneesies sijn lekka goeiekoo!"
Gast

Bericht door Gast »

w1cks ik k9iijk vaak rond op markplaats en toen zag ik deze ik vond hem neit al te duur dus ik dacht het wordm e 1e minibike dus ik neme deze en dara ga ik mee leren rijden en later wle een betere :D

P.S :

Je kan ook op www.speurders.nl kijken :wink:


maar mij minibike is in aantoch eindelijk :D
ganta

Bericht door ganta »

w1cks schreef:Laat me raden...
Met stickerset, mengflesje standaard, luchtfilter en sportuitlaat van het huis zeker? :lol:
Alle modellen sambal-gekoeld, dubbele pangang voor en achter, loempia aandrijving...
Trouwens, ze doen niet alleen aan afhalen maar ook aan bezorging ;)
En je weet het: "Sjieneesies sijn lekka goeiekoo!"
whahahaahha :lol: die is goed ;)
Gast

Bericht door Gast »

Whahaha jah die is wel goed :D maar die minibike is troch wel goed als beginners bike
Gesloten