Sproeiers?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

Sproeiers?

Bericht door Gast »

Iemand ervaring met sproeiers?
Mijn Lucky 7 loopt strontberoerd, :evil: komt niet vlot op toeren, en blijft dan viertakten bovenin, heeft standaard een open luchtfilter en sportuitlaat (2006 versie), ik heb ook al met de sproeiernaald zitten puzzelen maar dat haalt niets uit.
Ik ben al met mijn sproeiertje bij de bromshop geweest, maar die sproeier die er in zit hebben zij niet, alleen iets kortere.
Iemand ervaring met vervangen van sproeiers? welke maat loopt lekker i.c.m. een open luchtfiltertje :?:
Gast

Bericht door Gast »

Heb je die bike al even of nog maar juist?
Gast

Bericht door Gast »

jelle2 schreef:Heb je die bike al even of nog maar juist?
Ik heb hem 2 weken, is ingereden (4 tankjes), maar dat 4 takten bovenin doet ie al vanaf het begin.
Gast

Bericht door Gast »

als je een sportluchtfilter hebt moet je deze is voor de helft afplakken! Als het dan beter is moet je een grotere sproeier steken, slechter een kleine!
Gebruikersavatar
Nickname-42
forum gebruiker
Berichten: 65
Lid geworden op: do 10 jun 2004, 15:35
Locatie: Twello
Contacteer:

Bericht door Nickname-42 »

Maar ehhhh, waar halen jullie je sproeiers dan? Lokale brommerhandel levert ze iig niet.

Greetz
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

zijn gewoon egt slechte carb. heb ook L.7 maar zit iedere keer verstopt en ben nu op zoek naar andere, grotere carb. :wink:
Gesloten