maten achterbrug

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Zanderz

maten achterbrug

Bericht door Zanderz »

Ik ben van plan om een minibike te kopen zodat ik de 6,5'' wielen en de voorvork kan gebruiken voor mijn zelfbouw.

Nu heb ik een aantal vragen aan de mensen die een chinese bike hebben.

De breete maat van de achetrbrug zou ik graag willen weten. Dus zou iemand die voor mij kunnen opmeten?

Zijn de wielen en de remmen van een goede kwaliteit?

Waar kan ik het beste zon minibike kopen?

alvast bedankt.
ganta

Bericht door ganta »

de breedte is ongeveen 22 cm.
de remmerij werkt bij mij goed.
maar ik denkt dat je beter de onderdelen los kan kopen in plaats van een nieuwe shinees.
ben je een stuk goedkoper uit denk ik.
maar je moet zelf weten. denk dat je gewoon op marktplaats of speurers.nl ofzo gewoon het goedkoopste shineesje moet kopen ofzo

Greetz
Gast

Bericht door Gast »

ik hoor hier dat mensen voor een spotgoedkoop prijsje chineesjes kunnen kopen tegenwoordig, dus ik denk dat het niet heel raar is om een compleet chineesje te kopen, kijk eens op marktplaats en andere 2e hands site's.
Gebruikersavatar
mini-biker15
forum gebruiker
Berichten: 910
Lid geworden op: zo 03 jul 2005, 09:15
Locatie: nieuwendijk

Bericht door mini-biker15 »

ik denk (heb er zelf ook naar gkeken) dat je het beste bijv een kapotte kan kopen waar de remmen nog goed zijn. Want je hebt nogal wat nodig... als je nou een chineesje(kan ook een goedkope nieuwe zijn) ben je waarschijnlijk goedkoper uit :lol: en kan je bijv de kuip van je mini ok nog op je zelfbouw make
wilt weer een minibike :P
Zanderz

Bericht door Zanderz »

Als je alles los koopt ben zeker rond de 200 euro kwijt.

Dus dan denk ik dat je beter een chineesje kan kopen voor een leuk bedragje.

En met 22cm bedoel je dan de binnen maat of de buiten maat?
Ik vind 22cm best wel breed

Mijn achetrbrug is namelijk 17cm en heb er nu blata 4'' velgen tussen hangen. (zijn volgende week te koop).

gr.
Gesloten