in stukken optrekken ...

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

in stukken optrekken ...

Bericht door Gast »

mijn watergekoelde chinees trekt in stukken op, het eerste stuk als een speer dan precies dat hij in een volgende vitesse springt nog eens met een schok en dan nog eens... hoe kan ik dat verhelpen?

ik heb juist een zocchi 2beenskoppeling gestoken met veertjes van polini
maar is dit gewoon een kwestie van afstellen?

greetzz
pocketbikers
Gast

Re: in stukken optrekken ...

Bericht door Gast »

is dit niet je tweede topic over het zelfde probleem of lees ik nou weer scheef srry dan
Gast

Bericht door Gast »

dat was van een andere pocketbike... (mijn vorige..)
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Re: in stukken optrekken ...

Bericht door Carlos Keutel »

jonas_liekens schreef:mijn watergekoelde chinees trekt in stukken op, het eerste stuk als een speer dan precies dat hij in een volgende vitesse springt nog eens met een schok en dan nog eens... hoe kan ik dat verhelpen?

ik heb juist een zocchi 2beenskoppeling gestoken met veertjes van polini
maar is dit gewoon een kwestie van afstellen?

greetzz
pocketbikers
ik verw8 dat dit normaal is, eerst slipt je koppeling en heeft je motortje het ideale toerental, dan grijpt de koppeling aan en valt het toeren terug, dan komt hij langzaam weer bij dat ideale toerental en trekt hij weer door, mischien de koppeling iets strakker zetten?
Jah zo is het.
JaMeSoN

Re: in stukken optrekken ...

Bericht door JaMeSoN »

jonas_liekens schreef:mijn watergekoelde chinees trekt in stukken op, het eerste stuk als een speer dan precies dat hij in een volgende vitesse springt nog eens met een schok en dan nog eens... hoe kan ik dat verhelpen?

ik heb juist een zocchi 2beenskoppeling gestoken met veertjes van polini
maar is dit gewoon een kwestie van afstellen?

greetzz
pocketbikers

ik heb ook het zelfde dat die in stukken op trekt maarja ik ga eerst ff een koppeling van hank er in gooien en dan nog een 17.5 mm kijken of het dan wat beter te doen is :lol: :lol:

laters

JaMeSoN
Gast

Bericht door Gast »

seg jameson laat me iets weten wat de 17.5 carb gekost heeft en of het veel verschil geeft ...

greetzzz
JaMeSoN

Bericht door JaMeSoN »

jonas_liekens schreef:seg jameson laat me iets weten wat de 17.5 carb gekost heeft en of het veel verschil geeft ...

greetzzz
op www.v-racer.nl staat er

VRT24 17.5mm Carburateurkit voor Firefox en Nitro Sport (39cc) Euro 119.00


De tuningkit van Dellorto (17.5 mm gemodificeerde carburateur, Sendai R+ luchtfilter en Sendai DLX inlaatrubber) is nu uit voorraad leverbaar! Haal meer dan 10 pk uit je V-Racer Firefox, Nitro en Sendai Tai Chi en vergroot je trekkracht met maar liefst 56%!

maar ik weet niet of het echt zo is

jameson
Neluhz

Bericht door Neluhz »

JaMeSoN schreef:
jonas_liekens schreef:seg jameson laat me iets weten wat de 17.5 carb gekost heeft en of het veel verschil geeft ...

greetzzz
op www.v-racer.nl staat er

VRT24 17.5mm Carburateurkit voor Firefox en Nitro Sport (39cc) Euro 119.00


De tuningkit van Dellorto (17.5 mm gemodificeerde carburateur, Sendai R+ luchtfilter en Sendai DLX inlaatrubber) is nu uit voorraad leverbaar! Haal meer dan 10 pk uit je V-Racer Firefox, Nitro en Sendai Tai Chi en vergroot je trekkracht met maar liefst 56%!

maar ik weet niet of het echt zo is

jameson
!CENCUUR! duur :?
110 euro voor een DO'tje met filter :roll:
Gast

Bericht door Gast »

KOOP GEWOON EEN PIAGGIO DELL ORTO 17.5 VOOR 50 EURO
EEN ATHENA STAGE 6 KELK VOR 12 EURO EN PAS JE SPRUITSTUK AAN
EN KLAAR BEN JE ,FILTER PAST OOK OP DE KELK DUS JE HOEFT GEEN ANDERE FILTER TE KOPEN
BEN JE VOOR 62 EURO KLAAR EN HET RESULTAAT IS HETZELFDE, MISCHIEN IETS BETER
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Re: in stukken optrekken ...

Bericht door Carlos Keutel »

JaMeSoN schreef:
jonas_liekens schreef:mijn watergekoelde chinees trekt in stukken op, het eerste stuk als een speer dan precies dat hij in een volgende vitesse springt nog eens met een schok en dan nog eens... hoe kan ik dat verhelpen?

ik heb juist een zocchi 2beenskoppeling gestoken met veertjes van polini
maar is dit gewoon een kwestie van afstellen?

greetzz
pocketbikers

ik heb ook het zelfde dat die in stukken op trekt maarja ik ga eerst ff een koppeling van hank er in gooien en dan nog een 17.5 mm kijken of het dan wat beter te doen is :lol: :lol:

laters

JaMeSoN
10 pk.... jaja wat ik al allemaal aan mijn sendai heb gedaan! en ik krijg er nog geen 4 pk uit, moet zo'n shit carb zeker 10 pk eruit krijgen! Die puch zelfbouwers met hun 70 cc's, dik 7 spoelpoorten en 17 mm carb krijgen dat er nog niet uit! Crazy dude! Uitlaat, daar zit het hem in bij de sendai's, als je meer dan 6 pk uit een sendai haalt dan krijg je van mij toch een beestig aplaus...
Jah zo is het.
JaMeSoN

Re: in stukken optrekken ...

Bericht door JaMeSoN »

Carlos Keutel schreef:
JaMeSoN schreef:
jonas_liekens schreef:mijn watergekoelde chinees trekt in stukken op, het eerste stuk als een speer dan precies dat hij in een volgende vitesse springt nog eens met een schok en dan nog eens... hoe kan ik dat verhelpen?

ik heb juist een zocchi 2beenskoppeling gestoken met veertjes van polini
maar is dit gewoon een kwestie van afstellen?

greetzz
pocketbikers

ik heb ook het zelfde dat die in stukken op trekt maarja ik ga eerst ff een koppeling van hank er in gooien en dan nog een 17.5 mm kijken of het dan wat beter te doen is :lol: :lol:

laters

JaMeSoN
10 pk.... jaja wat ik al allemaal aan mijn sendai heb gedaan! en ik krijg er nog geen 4 pk uit, moet zo'n shit carb zeker 10 pk eruit krijgen! Die puch zelfbouwers met hun 70 cc's, dik 7 spoelpoorten en 17 mm carb krijgen dat er nog niet uit! Crazy dude! Uitlaat, daar zit het hem in bij de sendai's, als je meer dan 6 pk uit een sendai haalt dan krijg je van mij toch een beestig aplaus...
staat ook alleen maar op die site en het gata niet over een sendai, maar over een v-racer nitro sport die heeft ook volgens hun standaard tussen de 8 en de 8.2 pk dus ja ik zou het anders ook niet weten


laters JaMeSoN
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Re: in stukken optrekken ...

Bericht door Carlos Keutel »

JaMeSoN schreef:
Carlos Keutel schreef:
JaMeSoN schreef:
ik heb ook het zelfde dat die in stukken op trekt maarja ik ga eerst ff een koppeling van hank er in gooien en dan nog een 17.5 mm kijken of het dan wat beter te doen is :lol: :lol:

laters

JaMeSoN
10 pk.... jaja wat ik al allemaal aan mijn sendai heb gedaan! en ik krijg er nog geen 4 pk uit, moet zo'n shit carb zeker 10 pk eruit krijgen! Die puch zelfbouwers met hun 70 cc's, dik 7 spoelpoorten en 17 mm carb krijgen dat er nog niet uit! Crazy dude! Uitlaat, daar zit het hem in bij de sendai's, als je meer dan 6 pk uit een sendai haalt dan krijg je van mij toch een beestig aplaus...
staat ook alleen maar op die site en het gata niet over een sendai, maar over een v-racer nitro sport die heeft ook volgens hun standaard tussen de 8 en de 8.2 pk dus ja ik zou het anders ook niet weten


laters JaMeSoN
dan nog, 0,5 pk win je er mischien me
Jah zo is het.
Gebruikersavatar
rossi-nr.1
forum gebruiker
Berichten: 2483
Lid geworden op: di 07 okt 2003, 11:58
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door rossi-nr.1 »

vergis niet dat er in een carb meer winst zit dan je denkt:)
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)

EEN NIEUWE SITE!!!

http://raceteamvangeel.nl/
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

rossi-nr.1 schreef:vergis niet dat er in een carb meer winst zit dan je denkt:)
hmm maar geen 7 pk bij sendais en 4 pk bij tai chi's die al een snelle carb hebben
Jah zo is het.
JaMeSoN

Bericht door JaMeSoN »

Carlos Keutel schreef:
rossi-nr.1 schreef:vergis niet dat er in een carb meer winst zit dan je denkt:)
hmm maar geen 7 pk bij sendais en 4 pk bij tai chi's die al een snelle carb hebben
hoe kom je eigenlijk bij 7 pk erbij :?:
ik zij alleen dat die standaard ronde de 8 / 8.2 kp heeft met die 17.5 mm staat der dat die dat haalt op de test bank dus ja :?
Gesloten