motor valt uit en start niet meer

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
AngelEyes

motor valt uit en start niet meer

Bericht door AngelEyes »

Mensen,

starte vanmiddag me bike, deed het goed. Hij liep even en viel uit, hierna heb ik hem niet meer aan de praat gekregen, iemand een idee wat het kan zijn?

Thanx
Gast

Bericht door Gast »

eerst maar eens checken of er benzine bij komt of je bougie goed vonkt dat soort dingen, of heb je dat al gedaan ?
Gast

Bericht door Gast »

krijgt ie wel benzine
ik heb bij mijn minibike gisteren het benzine kraantje moeten vervangen
omdat die geen benzine door liet ik starte hem en dan liep hij 1.min de andere keer 10 seconden de andere keer 5 sec. heel verschillend en wat bleek benzine kraan dus mis. ook bij jou. kijk er zeker even naar.
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

hoe kan je checke of je bougie vonkt?
Gast

Bericht door Gast »

dan draai je je bougie uit de cilinder en laat je de bougie kabel erop zittten en dan houd je je de bougie tegen de cilinder aan en dan meot je hem starten. en dan moet ie vonken als ie het goed doet
en om te checken of ie wel benzine krijgt moet je hem er terug in draaien en dan een stuk of 10 keer aan trekken en dan de bougie er weer uitdraaien als de bougie dan een beetje nat is krijgt ie wel benzine 8)
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Bougie vonkt voor geen meter en word ook niet echt nat, denk dat hiet het probleem ligt..
Gast

Bericht door Gast »



ik heb ook wel eens gehad dat hij het eerst wel deed maar uitviel, toen bleek dat mijn tank vacuum zoog ( raar he? :? ) even erin geblaast :o en hij starte weer :shock:


raar verhaal maar echt maar :roll:
Gast

Bericht door Gast »

ja dat kan wel ja heb ik weleens van gehoord maar bij mij dachten wij dat ook maar dat was niet zo
Gebruikersavatar
Raytje192
forum gebruiker
Berichten: 1816
Lid geworden op: zo 13 feb 2005, 11:04
Locatie: Goes
Contacteer:

Bericht door Raytje192 »

Als je bougie niet vonkt is dat het probleem he ;)
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Gast

Bericht door Gast »

ja dat kan maar het kan niet het enigste zijn maar ik hoop het wel voor je
Gast

Bericht door Gast »

gewoon ff nieuwe bougie halen, rijd die vast wel weer :D
Gast

Bericht door Gast »

ik hoop het voor je
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Bedankt voor de reacties mensen, ga ff een nieuwe bougie hale en kijk dan verder..

greetz
Gast

Bericht door Gast »

okee is goed
Gesloten