Nieuwe minibike gebouwd.

Alleen voor zelfbouw bikes - Only for custom made bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

Omhulsel van de tank is van pur schuim :lol: Daarom heen heb ik muurvuller gesmeerd. Kleur is trouwens niet oranje maar fluor. :wink:
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

Der staat zelfs puch op [-X
Jah zo is het.
Gast

Bericht door Gast »

haha :lol:

maar toch als de tank nou wat mooier is en alles wat meer afgewerkt is en een andere kleur kan ie nog best mooi woorden :wink:
Gast

Bericht door Gast »

lucasb schreef:haha :lol:

maar toch als de tank nou wat mooier is en alles wat meer afgewerkt is en een andere kleur kan ie nog best mooi woorden :wink:
Ik moet er gewoon 1 groot vierkant van pur schuim omheen maken en dan goed afzagen. Het was ook de bedoeling om 1 doorlopende tank te maken. Kleurtje is niets mis mee :evil:
Gast

Bericht door Gast »

nou ik vind dat orange niet echt mooi :?

maar ja dat is mijn mening :wink:
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

lucasb schreef:haha :lol:

maar toch als de tank nou wat mooier is en alles wat meer afgewerkt is en een andere kleur kan ie nog best mooi woorden :wink:
tss denk je echt? TJah, je kunt zeggen dat de wonderen nog niet de wereld uit zijn. Ik zeg zet er gewoon kappen op
Jah zo is het.
Gast

Bericht door Gast »

ja met kappen vind ik hem ook nog het mooist 8)

dat is meer 21ste eeuws :P
Rundy

Bericht door Rundy »

ja dit is wel heel erg zeg
Gast

Bericht door Gast »

ey
echt gaaf
wat maakt het uit wat andere er van vinden het gaat erom wat jij er van vind en als je er maar plezier van hebt toch
jij kan meschien wel leuk crossen door weilandjes
en dat kunne chineesjes en fabrieks bike,s niet

gewoon heel plezier

mike 8)
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Ik sloeg wel even stijl achterover toen ik de foto zag. Laten we eerlijk zijn, hij is niet zo mooi nu, maar dat ligt voornamelijk eraan dat je tank niet zo mooi in het zadel overloop en omdat je twee verschillende banden hebt. Maar met een strakke tank die goed overloopt in je zadel moet het er best leuk uitzien. Zit in ieder geval wel lekker en ik vind het wel origineel.
Gast

hoi

Bericht door Gast »

Ja wat maakt t uit wat andere er van vinden, kan mij ook niks schelen ik heb er toch wel lol mee ook al vind de hele wereld m'n bike lelijk.haha :wink:
Gast

Re: hoi

Bericht door Gast »

Ralph-honda schreef:Ja wat maakt t uit wat andere er van vinden, kan mij ook niks schelen ik heb er toch wel lol mee ook al vind de hele wereld m'n bike lelijk.haha :wink:
Ik wou dat ik er zo 1 had, vind hem heel aardig, alleen nog idd er een busje pur bij, en dan vind ik hem wel goed, je onderscheid je iig van de chineesjes en alles(in de positieve zin 8) ). En ik durf wel te wedden dat hij ook 10 keer beter start dan een chineesje :lol: .Moet het leer om je zitje nog strak gespannen worden? of hoort dat zo?
Gast

Bericht door Gast »

weet je waar je een keer met je bike heen moet gaan?

HET GROFVUIL!!! :P
Gebruikersavatar
doede46
forum gebruiker
Berichten: 1818
Lid geworden op: di 22 feb 2005, 22:53
Locatie: Mantgum/Hilversum

Bericht door doede46 »

dit toppic is al oud kijk naar de datum voordat je post, en hij heeft nu wel genoeg van dat soort berichten gehad,we weten het nu wel.
en hij heeft er vast veel plezier van,en zelf gebouwd,dus nix grof vuil :wink:

MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
stefano

Bericht door stefano »

Foto's inlijsten!!

Je mag best trots wezen op je eerste bouwsel.

Stefan
Plaats reactie