bestellen veren+achtertandwiel

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

bestellen veren+achtertandwiel

Bericht door Gast »

hallo!

ik heb mijn chineesje van €275 nu al een paar weekjes en ik wil m sneller laten lopen!

nou zag ik een ander tandwiel, (kleiner) want ik wil een hogere top +
andere trekveertjes voor in de koppeling

schiet dit op? is dit de €38 waard?

of hebben jullie betere suggesties om een paar kilometertjes te winnen?

bedankt, groetjes

Bram
DJDH

Bericht door DJDH »

welkom op t forum! :D
ik ben precies hetzelfde van plan :)

DJDH
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

die andere trekveertjes in je koppeling werken niet als je hem harder wil laten lopen

kleiner achtertandwiel werkt wel maar hij trekt niet meer zo snel op :?

kzou gewoon andere uitlaat kopen en als eventueel nodig is een racekoppeling wand denk dat niet meer lang duurt voordat 1 van je veertjes van je koppeling breekt :lol:
ganta

Bericht door ganta »

de winter schreef:die andere trekveertjes in je koppeling werken niet als je hem harder wil laten lopen

kleiner achtertandwiel werkt wel maar hij trekt niet meer zo snel op :?

kzou gewoon andere uitlaat kopen en als eventueel nodig is een racekoppeling wand denk dat niet meer lang duurt voordat 1 van je veertjes van je koppeling breekt :lol:
Ik wil mijne ook sneller laten lopen .. dus als ik een nieuwe uitlaat koop moet ik er dan gelijk een race koppeling bij kopen?? of kan dat wel even wachten??
en wat gebeurt er als een veertje knapt?? als je rijd..
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

ja moet je zelf weten maar als je andere uitlaat koopt kun je denk nog wel poosje rijden en je kunt natuurlijk ook van die sterkere veertjes kopen, maar moet je ook alle 3 doen en kost weer €20 en naar mijn ervaring kun je dan net zo goed een racekoppeling nemen :lol:
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

de winter schreef:ja moet je zelf weten maar als je andere uitlaat koopt kun je denk nog wel poosje rijden en je kunt natuurlijk ook van die sterkere veertjes kopen, maar moet je ook alle 3 doen en kost weer €20 en naar mijn ervaring kun je dan net zo goed een racekoppeling nemen :lol:
de veertjes knappen echt niet sneller door een high performance motor hoor :P De koppelingsveertjes worden nog steeds net zo ver uitgetrokken als normaal. Tenzij je er betere veertjes op zet, die krijgen veels tres te verdragen :P
Jah zo is het.
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

nouw die originele veertjes breken veel te vlug dat is neit gemaakt als koppelingsveertje denk ik want bij mij zijn ze 2x kapot gegan toen die andere veren gekocht nou koop maar een racekoppeling want dat werkt dus niet! enu geef wat meer geld uit en je hebt dat probleem opgelost. het is wel aan te raden om je koppeling dan naar Hank Kok op te sturen die race koppeling!
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

steurtje schreef:nouw die originele veertjes breken veel te vlug dat is neit gemaakt als koppelingsveertje denk ik want bij mij zijn ze 2x kapot gegan toen die andere veren gekocht nou koop maar een racekoppeling want dat werkt dus niet! enu geef wat meer geld uit en je hebt dat probleem opgelost. het is wel aan te raden om je koppeling dan naar Hank Kok op te sturen die race koppeling!
het kost wat, maar dan heb je ook zeker wat :P
Jah zo is het.
Gesloten