ik weet het neit meer:S:S:S

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

w1cks zeg tegen je ouders er zijn ook motorpakken als je daar mee valt voel je neit veel en dan spaar je daar voor ne koop je die ook dan mag het denk ik wel van je ouders :D
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

beatzkey schreef:w1cks zeg tegen je ouders er zijn ook motorpakken als je daar mee valt voel je neit veel en dan spaar je daar voor ne koop je die ook dan mag het denk ik wel van je ouders :D
Jah, kevin ging laatst in eefde ook hard op z'n plaat, volgende dag alleen maar een stijve nek. als er 2 dingen belangrijk zijn dan zijn het pak en helm wel (en dan handschoenen en gewone schoenen)
Jah zo is het.
Gast

Bericht door Gast »

Carlos Keutel schreef:
beatzkey schreef:w1cks zeg tegen je ouders er zijn ook motorpakken als je daar mee valt voel je neit veel en dan spaar je daar voor ne koop je die ook dan mag het denk ik wel van je ouders :D
Jah, kevin ging laatst in eefde ook hard op z'n plaat, volgende dag alleen maar een stijve nek. als er 2 dingen belangrijk zijn dan zijn het pak en helm wel (en dan handschoenen en gewone schoenen)
jah dat is zo ik heb het geld al voor de bike en helm en beshcermers en handschoenen nu meot ik nog ff sparen voor de motor rn dan heb ik zowat alles wat ik nodig heb :D aan bescherming :wink:
Gast

Bericht door Gast »

beatzkey, eb je nog wat foto's van die bike wil hem graag van de zijkant zien? gaat hij echt 90 :shock: ?

eb me bike net maar zit alweer te twijfelen om hem te verkopen voor deze :(

waar woont die man? provincie?
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

mokador schreef:beatzkey, eb je nog wat foto's van die bike wil hem graag van de zijkant zien? gaat hij echt 90 :shock: ?

eb me bike net maar zit alweer te twijfelen om hem te verkopen voor deze :(

waar woont die man? provincie?
polini replica blokje, denket wel
Jah zo is het.
Gast

Bericht door Gast »

de zijkant ging me meer om de kappen.....ik wou namelijk ff zien of ie echt zo mooi is als ik denk

als het deze is vind ik hem heel mooi:
Afbeelding

er is ook nog een andere:
Afbeelding

deze vind ik minder mooi, als het de bovenste is qua kappen enz... dan wil ik hem wel heel graag :roll:

vertelll om welke gaat het die van boven of de onderste foto? :(
Gast

Bericht door Gast »

:oops: Sorry jongens, ben laatste tijd niet veel around (opleiding tot piloot, elke dag 8:30 tot 17:00, ik mag niets missen daarom willen mijn ouders ook niet dat ik er een koop: ongelukjes kan ik niet permiteren)
De kartbaan is trouwens in assen, met google kun je hun site zow vinden.
Ik ben ook niet van plan te racen ofzow en ga al helemaal geen duur pak kopen (ben blij dat als ik na aanschaf van de minibike nog benzine kan kopen :P), het is me meer voor de legale fun (maar ik wil natuurlijk wel beste materiaal).
En over de kappen? Op die plaatjes zijn beide kappen hetzelfde (ene bestickerd, ander niet), alleen het frame is anders. Op de foto (blauwe bike) kun je zien dat het geen single bar is maar een bar uit meerdere buisjes net als die bovenste. Dus dat zit wel snor.
Gast

Bericht door Gast »

onderste is volgens mij sendai kendo.
Laatst gewijzigd door Gast op vr 26 aug 2005, 18:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Gast

Bericht door Gast »

yo mokador
het is de bovenste dat kan je wel zien aan de frame he :wink:
ik heb neit nog meer foto`s en jah hij gaat echt 90 hij ligt in de provincie leeuwarden als ik het oged had wete neit zeker :roll: als je het zeker wilt weten kijk dan in deze topic en ble het nummer :D

en mokador je meot zelf weten of je je mini verkoopt en deze haalt maar ik heb hem al bestelt in de kelur zwart :D
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

w1cks schreef::oops: Sorry jongens, ben laatste tijd niet veel around (opleiding tot piloot, elke dag 8:30 tot 17:00, ik mag niets missen daarom willen mijn ouders ook niet dat ik er een koop: ongelukjes kan ik niet permiteren)
De kartbaan is trouwens in assen, met google kun je hun site zow vinden.
Ik ben ook niet van plan te racen ofzow en ga al helemaal geen duur pak kopen (ben blij dat als ik na aanschaf van de minibike nog benzine kan kopen :P), het is me meer voor de legale fun (maar ik wil natuurlijk wel beste materiaal).
En over de kappen? Op die plaatjes zijn beide kappen hetzelfde (ene bestickerd, ander niet), alleen het frame is anders. Op de foto (blauwe bike) kun je zien dat het geen single bar is maar een bar uit meerdere buisjes net als die bovenste. Dus dat zit wel snor.
polini replica meet v-racer, vracer meet polini replica :P Goed idee, valt mischien te combineren.
Jah zo is het.
Gast

Bericht door Gast »

Alleen ik vind het !CENSUUR! dat die in september pas binnen komt (1e of 2e week van sep) :cry: :cry:
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

beatzkey schreef:Alleen ik vind het !CENSUUR! dat die in september pas binnen komt (1e of 2e week van sep) :cry: :cry:
kun je dan toch lol hebben :P
Jah zo is het.
Gast

Bericht door Gast »

jah dan kan ik wel lol hebben :D maar als ze hem eeder binnen haden kon ik eeder lol hebben :D :cry:
Gast

Bericht door Gast »

en mokador je meot zelf weten of je je mini verkoopt en deze haalt maar ik heb hem al bestelt in de kelur zwart :D[/quote]

ik denk niet dat ik me bike ga verkopen...anders had ik hem in het rood genomen :roll:
Gast

Bericht door Gast »

oke :D maar in september krijgt die ze binnen en dan kan ik nog steeds van kleur veranderen maar ik laat het denk ik bij zwart :D
Gesloten