goedkoop opvoeren?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

Ik denk toch echt dat als je de kennis en de ervaring nog niet hebt je beter kunt gaan 'tunen' met onderdelen, want zo ben ik bang dat je bike er niet beter van wordt..
Gast

Bericht door Gast »

lucasb, waarom zet je zo veel reactie's. je kan het ook in 1 reactie zetten.
Gast

Bericht door Gast »

o ja sorry :oops:
de eerste 2 was voor ik het gelezen had en de laaste 2na ik het gelezen had.
maar oke back to busnis.
wat kan ik het er dan beste op doen?
zoon rocketky ofzo? :?
want als ik iets ga kopen wil ik wel dat het wat uitmaakt.\
want ik kan wel begrijpen dat ik noch niet in de poorten kan vijlen want ik weet gewoon dat het fout gaat :P
Gast

Bericht door Gast »

heb er zelf geen ervaring mee, maar op v-com staat ook zo'n race membraam, daarbij word duidelijk aangegeven dat je bike er iets sneller door gaat lopen, volgens mij is rocketkey meer voor het strarten en de trekkracht.
dus volgens mij is zo'n race membraam wel iets
Gast

Bericht door Gast »

oke dan dat ga ik er dan wel ff opzetten maar dat zal wel duur zijn denk?
bij de 20 euro?
Gast

Bericht door Gast »

Afbeelding

VRT09 ADA Racemembraan Klik hier Euro 17.50

Dit race-membraam laat je bike beter optrekken en voegt ongeveer een 3-4Km/uur toe aan je top!
:)
Gast

Bericht door Gast »

o dat is dan wel een goed begin om een beetje optevoeren.
zal ik zo snel mogelijk kopen :lol: :D
Gast

Bericht door Gast »

ik ook,,,, als ik geld heb :roll: :P
Gast

Bericht door Gast »

Ik heb een standaard aikido maar heb nu powerfilter en race membraam erop, het helpt wel iets, je voelt dat hij iets feller optrekt, top is volgens mij ook een beetje omhoog, denk 3 km/pu. Maar alle dingetjes helpen en elke km telt vind ik.
Gast

Bericht door Gast »

ja en alle beetjes bij elkaar is weer heel veel 8)
maar waar kan je het best kopen die race membraam via internet op v-com of gewoon in een winkel?
o en nog een vraag zit er een veer in me cilinder?
zo ja:kan je er dan een andere kopen zodat hij sneller omhoog komt?
Gast

Bericht door Gast »

Je kan het beste via internet bestellen, bij v-com zijn de verzendkosten maar 5,50. En er zit geen veer in de cilinder, alleen om de zuiger.
Neluhz

Bericht door Neluhz »

je kunt misschien kijken naar een 2ehands carburatuer of scooter uitlaat..
is goedkoper dan zo'n set op v-com..das veel te duur..
BTW:sorry dat het door mij geposte verhaal een beetje moeilijk was
Gast

Bericht door Gast »

als je je minibike zelf wilt tunen zou ik me er zelf eerst goed in verdiepen want tunen is niet zomaar in je cilinder zitten vijlen met een vijltje ofzo alles moet precies en nauwkeurig worden uitgerekend voordat je begint.
onderdelen zoals ''race''membramen maken niet het allergrooste verschil.
als je je minibike op wilt voeren zonder te tunen zou ik eerst voor een andere carb en een andere uitlaat gaan.
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

wiebren schreef:als je je minibike zelf wilt tunen zou ik me er zelf eerst goed in verdiepen want tunen is niet zomaar in je cilinder zitten vijlen met een vijltje ofzo alles moet precies en nauwkeurig worden uitgerekend voordat je begint.
onderdelen zoals ''race''membramen maken niet het allergrooste verschil.
als je je minibike op wilt voeren zonder te tunen zou ik eerst voor een andere carb en een andere uitlaat gaan.
en als je dat te duur vind zul je moeten sparen of orgi. blijven rijden

je kunt wel powerfilter en racemambraam en rocketkey kopen maar scheelt op zn meest 4 tot 5 km/h en als ik je verhaal zo hoor kun je dan beter doorsparen voor een uitlaat zoals een technigasuitlaat
een vriend van me heeft ook gekogt en werkt zeer goed in trekkracht en top
Gast

Bericht door Gast »

de winter schreef:
wiebren schreef:als je je minibike zelf wilt tunen zou ik me er zelf eerst goed in verdiepen want tunen is niet zomaar in je cilinder zitten vijlen met een vijltje ofzo alles moet precies en nauwkeurig worden uitgerekend voordat je begint.
onderdelen zoals ''race''membramen maken niet het allergrooste verschil.
als je je minibike op wilt voeren zonder te tunen zou ik eerst voor een andere carb en een andere uitlaat gaan.
en als je dat te duur vind zul je moeten sparen of orgi. blijven rijden

je kunt wel powerfilter en racemambraam en rocketkey kopen maar scheelt op zn meest 4 tot 5 km/h en als ik je verhaal zo hoor kun je dan beter doorsparen voor een uitlaat zoals een technigasuitlaat
een vriend van me heeft ook gekogt en werkt zeer goed in trekkracht en top
of je moet lomp in je cilinder zagen en haken mja dan heb je de kans dat je een nieuwe cilinder nodig hebt :lol:
Gesloten