iemand ervaring?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

iemand ervaring?

Bericht door Gast »

Heb deze week een dellorto 17,5 op mijn chineesje gestoken! Nu dacht ik echt dat het een groot verschil ging geven maar dat blijkt niet zo groot te zijn!!! Heeft er iemand ervaring met een dellorto die me even kan uitleggen hoe ik hem het best afstel want volgens mij kan er meer uitgehaald worden! please help me
Gast

Bericht door Gast »

je kunt er een power filter opzetten en een andere uitlaat
Het is maar een idee 8)
Neluhz

Bericht door Neluhz »

alsof je van een powerfilter sneller gaat :roll:
je krijgt alleen meer lucht, dus een goed afgestelde brommer met normaal filter zal te weinig benzine krijgen, dus word er niet beter op
alleen als je grotere sproeier neemt.

maareh ontopic, wat is de kleur van je bougie :?
Gast

Bericht door Gast »

jah maar hij heeft een grotere carbu
Gast

Bericht door Gast »

jah maar hij heeft een grotere carbu
Gast

Re: iemand ervaring?

Bericht door Gast »

jelle2 schreef:Heb deze week een dellorto 17,5 op mijn chineesje gestoken! Nu dacht ik echt dat het een groot verschil ging geven maar dat blijkt niet zo groot te zijn!!! Heeft er iemand ervaring met een dellorto die me even kan uitleggen hoe ik hem het best afstel want volgens mij kan er meer uitgehaald worden! please help me

mag ik vragen of j dan ook een ander inlaatspuitstuk daarbij hebt (moet haast wel) is t een luchtkoeler btw???


t grootste verschil zal in de gasreactie zitten als j m goed afgesteld hebt verw8 ik...


ga maar eens aan de slag met sproeiers gasnaald en luchtstelschroef 8)
Gebruikersavatar
wimgrob
forum gebruiker
Berichten: 425
Lid geworden op: di 01 apr 2003, 19:05
Locatie: Blaricum n.h.

17,5 mm

Bericht door wimgrob »

Monteer een sproeier maat 93 in combinatie met Blata carbon menbraamklepjes en spruitstuk.
Het verschil zal dan ongeveer +1,5 pk zijn,in vergelijking met de orginele carburateur.
Het belangrijkste is dat je koppel ook ongeveer 30% hoger wordt.
Walter kampioen 2009 SBO pitbike -10pk klasse, 2010 rijden we pitbike open !!!
Gast

Bericht door Gast »

Ik heb al een powerfilter en een andere uitlaat en speciaal spruitstuk ook! origineel stak er sproeier 96 in maar dan ging hij geen zak vooruit, nu steekt er sproeier 63 en gaat hij toch al vlot vooruit maar volgens mij kan die toch beter hoor! Denk niet dat hij valse lucht trekt want heb er overal eens met haarlak overgespoten en hij bleef draaien of deed niets speciaal!

Mijn gasnaald eens proberen? omhoog of omlaag?
Gast

Bericht door Gast »

Als ge nu met zo een kleine sproeier zit, dan geef ik u nog een 3 tot 4 uur rijplezier...
Gast

Bericht door Gast »

Wat bedoel je hier juist mee? moet ik terug de grotere sproeier steken? Met een grotere sproeier ging hij niet vooruit!!! Wil je me het dan even uitleggen aub?
blanco220

Bericht door blanco220 »

dit is het resultaat van te kleine sproeier(detonatie)
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=5589
maar welke chinees heb je?
groeten
Neluhz

Bericht door Neluhz »

lorre schreef:Als ge nu met zo een kleine sproeier zit, dan geef ik u nog een 3 tot 4 uur rijplezier...
3-4 uur?
minder :oops:
terug met die sproeier, 63 is zelfs te klein voor een 12mm :roll:
Gast

Bericht door Gast »

ik rij met een chinese bike! Hoe komt het dat ie met sproeier 96 dan niet vooruit gaat? wat moet ik dan veranderen om met zo'n grote sproeier te rijden? help mij aub want nu rij ik niet gerust meer hoor!!!
Gast

Bericht door Gast »

********* verkeerde knop verwijder mAAR************
Laatst gewijzigd door Gast op di 30 aug 2005, 15:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Gast

Bericht door Gast »

hey ik heb een b1 replica watergekoeld met 17.5 met een kelk en bewerkt spruitstuk en me cilinder is ook bewerkt en mij maat sproeier is 76 me bougie
is koffie bruin van kleur
( trekt autowheelies) en scheelt echt fokking veel
mvg remco
Gesloten