Verslag open beker MILL

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gebruikersavatar
*HANK*
forum gebruiker
Berichten: 1375
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 21:14
Locatie: LEKKERKERK

Verslag open beker MILL

Bericht door *HANK* »

Hallo allemaal

Het was weer een mooie dag in mill, een heel mooi baantje niet te lang en leuke bochten er in.
En we hadden een heel goede opkomst van rijders +/- 51 en nog een stuk of 7 voor de demo.
Bij deze aan alle rijders die geweest zijn bedankt voor jullie komst naar MILL, tenslotten moeten de rijders het tot een mooi evenement maken, langs deze weg ook de mensen bedankt die het mogelijk gemaakt hebben in MILL.

De zelfbouw was goed vertegenwoordigt in Mill 16 stuks, en we reden met lucht en water gekoeld voor ider een eigen uitslag maar wel bij elkaar gereden.

Hier even de uitslagen van de podium plaatsen:

Lucht gekoeld:

1e Roel Loos

2e Ferdi Beuwkens

3e Rolp Vader

Water gekoeld:

1e Marty Linders

2e Denny v/d Boogaard

3e Hank Kok

Uit slagen volgen snel van de tijd waarneming.

Hier de tijden:

Algemeen
Zelfbouw
POLE
1e Manch
2e Manch
3e Manch

Tevens heeft mij dochter Marjolein Kok haar 1e wedstrijd gereden met de junioren A en van de 4 rijders is ze 3e geworden dus op het podium :D :lol: =D>
En ik moet zeggen ze ging voor haar doen lekker rond, maar het belangrijkste is dat ze het leuk vond EN DAT VOND ZE. :wink:

Foto's zullen wel volgen denk ik, en voor een ieder die ook geweest is plak hier je verhaaltje maar onder, kunnen we de rest van het forum ook weer laten zien dat we het naar ons zin hebben gehad.
Laatst gewijzigd door *HANK* op ma 29 aug 2005, 20:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr HK Racing.

NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
MX_Melvin
forum gebruiker
Berichten: 999
Lid geworden op: vr 30 apr 2004, 15:37
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Bericht door MX_Melvin »

Nou ik vond het ook zeer en zeer leuk ik heb ook m''n 1ste beker (ben er trots op!) Dit waren onze uitslagen top 3 Senioren A:

1. Jos van der AA
2. Melvin van Veen (ik :P)
3. Bas v/d Pluim (z'n 1ste wedstrijd)

Ik vond het leuk en het baantje was ook er mooi en vooral snel.. :lol: Zeker weer een volgende keer waard vind ik
KTM SX-F 250 4 Takt! :$:$
[img]http://img195.imageshack.us/img195/7831/forumding.jpg[/img]

http://melvinoracing.come2me.nl/ <-- me site
http://everyoneweb.com/melvinracing <--cross site
Gebruikersavatar
Dennis_minibike
forum gebruiker
Berichten: 83
Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:56
Locatie: OKP (Oostkapelle)

Bericht door Dennis_minibike »

hellow..

jha ik ben wezen kijken samen met jobse(kim ook vant forum)
we hebben 2 uur gekeken we konden eerst de weg niet vinden maar toch gevonden en het was erg leuk ik heb stik genoten al die brullende motortjes:lol: ik wil ook nog een keer mee gaan rijden het probleem was dit jaar dat ik geen pak aan had.

Ik heb ook erg genoten van de MVagusta F4 die buiten stond(m'n favoriete motor),maar het mooist vind ik die junioren vooral die maikel en die scot als ik het goed heb gezien op de achterkant vant pak hank jij was ook geweldig hoor dat speciale geluid dat dr uit komt,maar die heeft gewonnen met dat verchroomde frame die reed weer erg goed hoor heb hem in stadskanaal ook zien rijden toen reed hij ook mee.
Alleen die ene Ruud (ook van het forum) je reed niet erg goed teminste je zij dat je wel erg goed kon rijden maar ik zou zeggen ga iets meer liggen op je mini op het rechte stuk en verzit in de bochten, maar je hebt wel een heel erg mooie mini :wink:.

Er reed ook een zelfbouw rond en die had geen demper dat was wel een mooi geluid lekker gillen

nou allemaal nog veel race plezier en later..
grtzz....
Dennis
Gebruikersavatar
*HANK*
forum gebruiker
Berichten: 1375
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 21:14
Locatie: LEKKERKERK

Bericht door *HANK* »

Hallo

De link naar de tijden staat er ook op. :lol:
Gr HK Racing.

NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
MX_Melvin
forum gebruiker
Berichten: 999
Lid geworden op: vr 30 apr 2004, 15:37
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Bericht door MX_Melvin »

Ja gezien kan iemand melden waneer de foto's komen? Als die eerder is als mie
KTM SX-F 250 4 Takt! :$:$
[img]http://img195.imageshack.us/img195/7831/forumding.jpg[/img]

http://melvinoracing.come2me.nl/ <-- me site
http://everyoneweb.com/melvinracing <--cross site
Gebruikersavatar
Sleutel
forum gebruiker
Berichten: 1121
Lid geworden op: di 07 sep 2004, 20:00
Locatie: Maurik
Contacteer:

Bericht door Sleutel »

Ik denk dat ik het voor mijn aller eerste race niet slecht heb gedaan Afbeelding

1e manche 7de van de 11
2e manche 6de van de 11
3e manche 6de van de 9

En natuurlijk iedereen bedankt voor de leuke dag Afbeelding
Wie in bovenstaande tekst fouten vind,... mag ze houden.. !
#72
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

@Dennis-minbike
Hey ja het was behoorlijk zwaar voor mij deze wedstrijd de reden waarom ik niet zo hard rond ging kwam door het volgende.
Ik heb de vrije trainingen niet kunnen rijden door problemen met de motor en daar heb ik veel met verloren andere hadden wel gereden en konden zo de baan nog beter leren kennen.In de kwalificatie heb ik maar enkele minuten mee gereden en nog 3 mensen achter me gehouden.
Maar ook een hele zware valpartij in de kwalificatie mee gemaakt waardoor ik een ebetje me ritme en zelfvertrouwen kwijt ben geraakt.In de wedstrijden gewoon me eigen race gereden en geen risico genomen en gewoon veel ervaring opdoen.Al met al geen laatste geworden in de wedstrijden en 27 punten behaald.Al met al is dit geen reden over mijn rijden want de top kon je gewoon als beginner niet bijhouden.Maar ik hoop nu een beetje uitgelegt te hebben waarom ik neit zo goed mee heb gekunnen in de race want de angst zat nog erg in de benen want ik kan je verzekeren de ehbo raden me aan om niet meer te rijden na de klap maaja toch gedaan en al met al ben ik toch een zeer gelukkige rijder.
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Gebruikersavatar
Dennis_minibike
forum gebruiker
Berichten: 83
Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:56
Locatie: OKP (Oostkapelle)

Bericht door Dennis_minibike »

owkeey ruud jha want je zei dat je egt sow goed kon rijden alleen nu snapk umm..

mzzls..

Dennis
Gebruikersavatar
rkpdude
forum gebruiker
Berichten: 962
Lid geworden op: vr 23 mei 2003, 21:56
Locatie: Noord Holland
Contacteer:

Bericht door rkpdude »

De foto's staan inmiddels op de site van rap.

http://www.pocketbikes.nl/images/2005/M ... /index.htm
NK 2003 6e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..:shock:
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
Gebruikersavatar
rkpdude
forum gebruiker
Berichten: 962
Lid geworden op: vr 23 mei 2003, 21:56
Locatie: Noord Holland
Contacteer:

Het verslag van ruud.

Bericht door rkpdude »

IK heb het werkelijk echt na me zin gehad jeetje ze rijden echt hard.Maar hier mijn verslag van Mill:

Openbekerwedstrijd Mill 28 augustus:
___________________________________________
Hoi iedereen,
Zo vandaag is de spits er af gegaan ik heb mee gedaan in een openbekerwedstrijd in Mill.
De wekker ging vanmorgen om 5:30 en ik ging me klaar maken om opgehaald te worden door peter en john.Na een reisje van ongeveer anderhalf uurtje komen we aan op het circuit bij mill.
Na alles opgebouwd te hebben en klaar te hebben gezet is het tijd om de motor eens een eker te laten lopen.Daar ging het al behoorlijk mis de motor liep totaal niet en met deze motor kon ik absoluut geen meter vooruit komen,omdat de tijd drong voor de eerstevrije training maar eerst even me eigen toch ingeschreven en een tijdswaarnemingskastje gehaald en gemonteerd op de bike.Toen met john en peter met de minibike bezig geweest om hem beter te krijgen met nog 1 uurtje te gaan voor de eerste training zat ik nog behoorlijk in de problemen want de motor liep gewoon brak.Hij pakte pas heel alat het gas op na ongeveer 7 seconden als je al het gas helemaal open had staan.Samen met peter de koppeling afgesteld en hier leek toch een licht puntje aan te zitten en weer de motor egstart maar weer totaal brak.Met nog 1 half uur te gaan voor de 1e training dachten we dat het aan de smering kon liggen nieuwe bezine erin gedaan en de bike laten lopen.Bleek totaal ineens weer over te zijn.De eerste traning begon en we gingen ons opstellen in de pitstraat.Daar deed weer de motor gek en weer het zelfde probleem was op komen dagen en ik had nog geen rondje gemaak top het circuit en ik moest al weer de pit in.Daar weer alles naar gekeken ondertussen al me ouders aangekomen en kennisen die natuurlijk meteen aan de gang gingen om me mee te helpen.De dealer erbij eghaald V.d boor minibikes en de motor helemaal uit elkaat gehaald tank eraf gewoon totaal helemaal kaal.Ongeveer 1 uur bezig geweest en de kwalificatie begon en we hadden nog steeds de bike niet klaar.

Toen na ongeveer 5 minuten een luchtfilter gewisseld en dit bleek te werken want hier lag het probleem er zat kroon olie op het luchtfilter waardoor hij brak liep.Vlug andere filter erop en heel snel alles klaar maken zodat ik de kwalificatie nog mee kon rijden.Dat ging goed en de motor liep super goed.De baan was behoorlijk klein maar de anderen hadden al behoorlijk lang gereden op de baan maar ik kwam er net pas op dus even wennen.Daarna in een van de bochten kwam ik uit de bocht en voor mij in de zelfde bocht was er een rijder onderuit gegaan met de motor,ik kwam net uit de bocht en ik zag deze rijder niet en ik gaf net weer gas om weg te komen uit de bocht.De rijder stond net op maar ik zag hem te laat dus ik reed ongeveer met 40 kilometer per uur vol in op de rijder met gevolg een zware valpartij van ons beide.motor behoorlijk in de brak maarja dat maakte even niks uit de rijder en ik gingen voor ik ging gelijk met hem na de E.H.B.O post en daar alles na laten kijken later geen erensige dingen aan de hand en we konden beide door na de 3 wedstrijden die ons te wachten stonden.Er was dus een rode vlag situatie waardoor deze kwalificatie sessie eerder werdt afgebroken.Ik kwam in de pits aan waar stefan (mijn monteur) mijn bike al weer helemaal had opgeknapt na de enorme zwarevalpartij.Super netjes gedaan en ik was hier zeer blij om.Nou daarna de eerste wedstrijdt behoorlijk veel spanning ook nog omdat de crash pas 1 kwartier geleden was.!e race gereden en 1 man achter me gehouden want wat rijden deze jongens echt werkelijk !CENCUUR! hard zeg zoo.2e race ging ook wel lekker en ook weer netjes uitgereden .3e wedstrijd ook weer uitgereden en dat was heel mijn doel voor vandaag het uitrijden van mijn eerste wedstrijd.Na de wedstrijden behoorlijk moe en samen met john en peter alles in gaan pakken.
Daarna nog een intervieuw gegeven voor de tv watnoutv en daarna na huis gereden.
Al met al een geslaagde dag en veel geleert en mijn eigen doel behaald het uitrijden van de wedstrijden .
Ik ga volop trainen voor 1 van mijn volgende wedstrijden want ik weet nu wat ik moet verbeteren.

Ruud 29#
_________________
www.ruud-racing.tk
Polini gp2 29#
NK 2003 6e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..:shock:
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
Gebruikersavatar
rkpdude
forum gebruiker
Berichten: 962
Lid geworden op: vr 23 mei 2003, 21:56
Locatie: Noord Holland
Contacteer:

Het verslag van ferdi

Bericht door rkpdude »

De wedstrijd in Mill was supergaaf!
Het was die dag een mooie gescheiden klasse voor de zelfbouw,de lucht en de watergekoelden werden gesplitst maar er werdt wel bij elkaar in gereden...,dus ik moest deze dag wel een beker gaan winnen,wat ik ook tegen mijn sponsor had gezegd...,ik had gezegd dat ik zonder beker terug kwam dat zei mijn minibike maar in de brand moesten steken,maar tijdens de eerste training kreeg ik het al spaans benauwd om wat ik gezegd had want de minibike liep voor geen meter!
ik reed met een tandwiel 12-24 en echt iedereen ging er als een speer vandoor en ik bleef achter,dus sproeiers gewisseld en dat was nog niet goed en toen had ik nog 1 kwalificatie te gaan om het spulletje in orde te krijgen dus had ik mijn setup van stadskanaal maar gemonteerd en dat pakte supergoed uit!
De eerste manche ging ik er als een speer vandoor waarop in gelijk de eerste supergave bocht net mooi voor roel loos aan kon snijden de volgende ronde daarna ging ik samen met roel met een supermooie actie samen knie aan knie door de grote bocht maar aan het einde van het rechte stuk kwam roel mij voorbij waarop ook erik de wit mij passeerde wat ik helemaal nooit verwacht had,maar voor mijn geluk ging hij bij de eerst volgende bocht al onderuit en reed ik nog 2e van de lucht gekoelde klasse....
De 2e manche ging ook mooi ik had een 5e startplek waarop ik weer voor roel de bocht door ging maar na een paar rondes kwam roel me weer voorbij zetten dus eindigde ik weer op een mooie 2e plek...
De 3e mache ging weer hetzelfde weer voor roel de eerste bocht door maar na een paar ronden haalde hij mij weer in en was ik weer 2e geworden,dus voor mij een mooie beker voor de 2e plaats!
Voor Rolph Vader was het echter nog spannend omdat hij gelijk met de punten stond met Erik Ritzer dus voor hem was het erop of eronder en hij had met 2 punten verschil nog een mooie 3e plek kunnen behalen nu was het dus de 1e prijs voor Roel Loos de 2e prijs voor mij Ferdi Beeuwkes en de 3e prijs voor Rolph Vader de prijsen zijn dus mooi in de groep gebleven....
Het was een super mooie dag met veel zon een supergave baan met een perfecte lange bocht erin voor mij een van mijn favoriete banen dus volgend jaar ben ik er zeker weer...

Ferdi Beeuwkes#46
NK 2003 6e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..:shock:
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
Plaats reactie