ik weet het neit meer:S:S:S

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

Ik mag dus geen minibike... :x
Ik wil piloot worden en dat kost wat centen, en daar hoort ook een joekel van een verzekering bij.
Nu weet ik niet precies hoe het zit met minibikes, maar als je wat breekt ofzo en ik wordt afgekeurd worden die kosten niet meer vergoed en zit ik met een ton (lees: 100.000 euro) schuld.
Ook rijdt ik scooter naar mn opleiding (25 km), onderweg zitten leuke bochtjes en ik wees mijn ouders erop dat dat gevaarlijker is dan met een minibike op een kartbaan (eigen risico geldt daar geloof ik).
Nu is de vraag dus... hoe zit dat nu eigenlijk met verzekeringen (je hoeft toch niet bij te verzekeren? of kan dat niet eens en heb je totaal geen rechten meer als je rijdt?).
En hoe zit dat met ongelukken. Ik wil meer legaal 'fun' hebben, een leuke groep mensen en niet echt racen, maar meer rondjes maken. Dan breek ik mn benen toch niet? Hoogstens als ik een keer val heb ik een schaafwond.
Maar goed... het vooruitzicht is voorlopig dat ik geen minibiker wordt :(
Grtz,
Een bedroefde (gedesillusioneerde) w1cks
Gast

Bericht door Gast »

Echt !CENSUUR! dat je geen minibike mag :cry: maare je kan een minibiken eit verzekeren en als je alleen vor fun rijdt krijg je al schaafwonden,Maar je kan ook met de val ik breken ligt eraan hoe je valt :wink:
Gast

Bericht door Gast »

wat voor piloot? heli of vliegtuig, f16?
ganta

Bericht door ganta »

natuurlijk jammer dat je er geen een mag :(
maar met goede bescherming vallen de wonden wel mee...
maarja asvalt en klinkers schuurt veel meer dan het beton(denk ik) op de kartbaan.
en je kan natuurlijk beter het zekere voor het onzekere nemen.. STEL dat er iets met je gebeurt dan is het weg gegooid geld.
DJDH

Bericht door DJDH »

ik moet zegge, ik heb een chineesje, rij soms ff over de weg, en ben nog noioit gevalle :D

DJDH
Gast

Bericht door Gast »

Tja... ik ben ook niet van plan fanatiek met de sneltste wedstrijdjes te doen... maar gewoon zelf lekker rondjes maken met de wat langzamere...
Ik ben dus niet van plan te vallen (maar dat is niemand van plan :P), en als ik zou vallen zou ik echt niet medisch ongeschikt worden neem ik aan, pleister erop en klaar...
Jammer genoeg denken mn ouders daar anders over... tja... balen... dan maar kijken ofzow :roll:
(wordt trouwens verkeersvlieger, dus commerciele vliegtuigen Airbus en Boeing, die richting.)
Gast

Bericht door Gast »

oke :wink: jah wel !CENSUUR! maar piloot verdien je veel mee en dan kan je mss als je alleen woont een halen :D :twisted:
Neluhz

Bericht door Neluhz »

rossi-nr.1 schreef:toeren van het koppel klopt ook niet...

want dan is de koppeling nog niet uitgeslagen.
zal wel een nulletje meer zijn denk ik :?
dingen draaien wel meer dan 1500 toeren en ik weet dat koppel niet op je max toeren zit maar toch.
@ neles:
ik heb wel intresse :D
kun je er in iig 2 bestellen 8)
Gebruikersavatar
TnTnelis
forum gebruiker
Berichten: 2447
Lid geworden op: do 16 dec 2004, 21:44
Locatie: Leiden

Bericht door TnTnelis »

@ neles?

Ben ik dat? Zoja, voeg me op msn toe.

Niels
Gast

Bericht door Gast »

hey het telefoon nummer staat erin je kan zoveel bestellen als je wilt 8) me 100 bericht in me eige topic zet ik die neer met tros :D
Gast

Bericht door Gast »

[quote="beatzkey"]hey het telefoon nummer staat erin je kan zoveel bestellen als je wilt 8)
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Als je gewoon een beetje beschaafd rijd dan val je niet zo snel, het is net als die mensen die met hun scooter vallen, die gaan weer veel te veel overdrijven vaak (sorry, want ik weet dat er ook mensen zijn die vallen door een ander z'n schuld). Ik denk dat het wel veilig is om zo'n ding te kopen, ik ben nooit bang dat ik hard op m'n gezicht ga.
Gast

Bericht door Gast »

Hallo, ik heb ook al zoon pocketbikje besteld, en het lijkt me een hele goede koop.

Ik heb hem trouwens in het zwart bestelt, binnekort maak ik een paar fototjes

Groetjes
Gast

Bericht door Gast »

jah ik heb er ook 1 besteld. maar of ze ooit aankome is mar de vraag
hij zegt elke x volgende week ,ik verheug me er eigen ni op want ik neem ht niet echt serieus maarja je weet mar nooit
Gast

Bericht door Gast »

heeft iemand al gebeld naar deze meneer dan..??
ze zouden deze week binnen moeten komen...
dus wie weet..

:? ik hoop dat het doorgaat- :?
Gesloten