voetstepjes

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

ganta

Bericht door ganta »

whahaha:P Ik kan niet eens schaken :lol:

@Lelyracing Ik heb ze nu al zo ver mogelijk naar binnen toe, maar bij mijn lucky is het staafje waat mijn stepjes op zitten niet helemaal rond, er zit nog een vlak stuk op.. maar zoals al eerder in dit topic is gezegt door De Winter, ik moet ze ff veilen ;).. als ik morgen tijd heb ga ik er gelijk mee aan de gang :) en als het niet lukt zal ik ff kijken voor polini voetstepjes :)
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

ganta schreef:whahaha:P Ik kan niet eens schaken :lol:
is minder moeilijk dan minibiken hoor!! :lol:

gr Rik
ganta

Bericht door ganta »

ik heb net even me voetstepjes aangepast, heb het plastic er af en nog 1 cm van het ijzer af
zo ziet ie er nu uit. (niet zo'n scherpe foto..)
Afbeelding
morgen op de kartbaan kijken of het wat beter wil.

ff off topic.. is er zo'n motor meeting op tt in assen geweest ofzo??
ik hoor nu al een half uur(als het niet langer is) de heletijd motoren rijden over de snelweg hier vlak bij mijn huis...
Gast

Bericht door Gast »

hey onder je moter blok he, daar dat plaatje zit dat bij jouw nooit vol olie of heb je het er af geveegt want bij mij zit er altijd ollie maar aangezien we de zelfde hebben ... dacht ik ff vragen
Lelyracing

Bericht door Lelyracing »

hey ganta hoe heb je die plastic eraf gekregen?

we hebben het ook bij blizz zijn steppies geprobeert maar komt geen beweging in
Gast

Bericht door Gast »

als je heel wilt weten weet ik geen manier maar met een klein beetje geweld lukt het wel :P
ganta

Bericht door ganta »

bij mij zat er een scheurtje in bij eentje en toen dacht ik.. strax valt ie er onder het rijden af, en dan gaat er iemand anders op zijn plaat door mijn voetstepjes.. dus keek ik bij die andere of daar ook een scheur in zat, maar was niet zo.. en aangezien ijser beter over beton glijd dan rubber.. duz heb ik er heeeeel hard aan getrokken. maar hielp niet... dus toen dacht ik .. ach hij is toch al kapot en heb ik er een beetje met een hamer en schroefen draaier ze kapot gemaakt :P aan de onderkant in het beetje zwak dus dat ging niet zo moeilijk ;) lang verhaaltja maarja ;) ik weet niet of hij ze er heel af wil hebben ;)

@MuRd3rX nee bij mij geen olie... allen rubber van me banden :P moet je ff kijken waar het weg komt gewoon het spoor volgen ;)
Gast

Bericht door Gast »

het probleem is HET KOMT OVERAL WEG onder me moter blok bij de cilder uitlaat overal OLIE OLIE OLIE :twisted:
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Ik heb m'n steppies een heel stuk naar binnen geschoven en ze naar boven gedraaid. Toen bovenop m'n standaard gaan staan zodat ie klein beetje naar binnen boog en nu past het allemaal mooi. Ik zag trouwens ergens foto's van minibike die de steppies zeg maar hoger en meer naar achter hadden zodat je meer zat als op een echt motor. Ik heb nu eigenlijk geen problemen meer in de bochten, maar misschien dat ik nog niet te schuin durf :roll: ik weet niet.
ganta

Re: ...

Bericht door ganta »

Xigh schreef:...
Ik heb nu eigenlijk geen problemen meer in de bochten, maar misschien dat ik nog niet te schuin durf :roll: ik weet niet.
Ik heb juist dat ik TE schuin wil :P ik wil zo plat mogelijk door de bocht zodat ik sneller kan ;)
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Naja ik moet eerlijk bekennen dat m'n minibike het eerste met een motor is wat van mij is. Ik had wel paar keer op een scooter gereden, maar dat is niet te vergelijken vind ik. Maar hoe vaker ik rij hoe meer ik de drang krijg om harder in de bocht te gaan, maar ik heb nu paar keer gehad dat ik vol gas op een bocht aankwam en dat ik niet te schuin durfde en dat ik met m'n wielen in het gras kwam, dan glij ik meteen weg. Maar ik merk wel dat hoe meer ik rij hoe meer ik ga hangen, ik ga nu ook al echt zo opzij zitten om een bocht te nemen en een chicane is ook echt heel mooi om te doen, zeker met z'n wendbaar ding.
Gast

Re: ...

Bericht door Gast »

ganta ik heb je in me msn lijst alleen ik weet niet ergens waar of ben je nooit online nja als je online bent en ik ook zeg ff wat moet even wat vragen :wink:
ganta

Bericht door ganta »

@ Xigh: dit is voor mij ook de eerste keer dat ik op iets rij wat een motor heeft en van mij is :P Ik heb ook nog nooit op een scooter gereden of iets. ben 15... laatst wel in e auto gereden maar dat is iets anders :P :lol:

@ MuRd3rX: ik ben niet zo heel vaak online. maar me school begint vandaag weer dus ben smiddags of rond etens tijd wel online ;)
Neluhz

Bericht door Neluhz »

ganta schreef: ff off topic.. is er zo'n motor meeting op tt in assen geweest ofzo??
ik hoor nu al een half uur(als het niet langer is) de heletijd motoren rijden over de snelweg hier vlak bij mijn huis...
superbike :)
Gesloten