jullie worden net zo hard genaaid!

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Neluhz

jullie worden net zo hard genaaid!

Bericht door Neluhz »

hee "tuners"

ik was net op de site van v-com..en ik zag hoe vreselijk duur al die shit daar is...
en dan vraag je je toch af waarom iedereen die shit nog koopt.
als je je minibike een beetje wil tunen, dus andere carb, cilinder, uitlaat, membraan, je weet: dan ben je echt de !CENCUUR! kwijt :roll:
een voorbeeld, alles is hier het goedkoopst:
snelle cilinder :89,00
uitlaat :99,00
carb 89,00
koppeling: 49
vliegwiel: 30

samen dus zo'n 360 euro..en daar koop je net zo goed een watergekoeld blok voor met 8 volgens de verkopers.
die carb is een imi dellorto (sha volgens mij), dus dat is echt veel te veel.
stelletje afzetters.

breng de shizzle naar mij...en ik doe het voor 300 euro
:D

en nee, dit is geen spam..maar het is gewoon kk duur toch?
is gewoon nie tov meer man
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

je hebt helemaal gelijk !
ganta

Bericht door ganta »

vraagje.. hoe kom jij aan die tuning spullen??
k wil mijne ook beetje bij beetje tunen (heb er nu geen geld voor)
Gebruikersavatar
TnTnelis
forum gebruiker
Berichten: 2447
Lid geworden op: do 16 dec 2004, 21:44
Locatie: Leiden

Bericht door TnTnelis »

JE kan ook alles maken/bewerken, je hoeft het niet altijd te kopen, en dat zal Neluhz ook doen denk ik.

Niels
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

ja idd v racer zijn gewoon een stelletje afzetters :evil:
Gast

Bericht door Gast »

de winter schreef:ja idd v racer zijn gewoon een stelletje afzetters :evil:

ze zijn slim....


wij kopen die shit die hun voor 50% van de verkoop prijs inkopen ofzow... :roll:


kunnen de lui van t minibike forum zelf die shit gaan importeren?? en non of bijna geen profit verkopen??? 8) :lol: 8)


edit

hebben julli eook gemerkt dat alle internetshops de zelfde verkoop preek hebben bij onderdelen??? :roll:
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

Quinniequin schreef:
de winter schreef:ja idd v racer zijn gewoon een stelletje afzetters :evil:
edit

hebben julli eook gemerkt dat alle internetshops de zelfde verkoop preek hebben bij onderdelen??? :roll:
en zelfde foto's soms zie je gewoon dat ze een foto van andere verkoper die dezelfde mini verkoopt gebruiken :?

we worden gewoon keihard gebruikt :evil: en het gaat hun echt alleen om het geld en ze geven er echt niet om of klant tevreden is of niet :( (bij chineese minibike's dan he)

gr Rik
Gebruikersavatar
racechinees
forum gebruiker
Berichten: 396
Lid geworden op: vr 02 sep 2005, 13:17

Bericht door racechinees »

hey mensen,
ze zijn slim....
wij kopen die shit die hun voor 50% van de verkoop prijs inkopen ofzow...
kunnen de lui van t minibike forum zelf die shit gaan importeren?? en non of bijna geen profit verkopen???
edit
hebben julli eook gemerkt dat alle internetshops de zelfde verkoop preek hebben bij onderdelen???
In een andere topic (het grote chinese problemen topic) heb ik ook al gereargeerd over een product dat ik heb gevonden op marktplaats. misschien dat we die mensen kunnen contacteren voor een actie ofzo? Weet niet wat ze allemaal hebben, in hun advertentie staan plaatjes van alu pull start krans, alu pull starter en een uitlaat.
Gebruikersavatar
Twan
forum gebruiker
Berichten: 1573
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 19:58
Locatie: Deurne
Contacteer:

Bericht door Twan »

Duur is het zeker en ben het ook wel voor een groot gedeelte eens met jullie. Waarom denk je dat ik een zelfbouw heb gemaakt :lol:

Maar...... om nu elke keer een bedrijf af te gaan zeiken waar wij het niet mee eens zijn vind ik ook ver gaan. We zouden blij moeten zijn dat er zulke bedrijven zijn. Als er geen enkel bedrijf was die onderdelen had waren er zo een hoop minibikers uit gereden denk ik.
Een groot voordeel is dat we nu kunnen kijken hoe het zit en het dan na kunnen maken (oh wij chinezen :lol: ).
Dus mijn vraagje is dan ook om nu niet meteen alle bedrijven af te zeiken aub ook al klopt er wel wat van wat je zegd.

Greetz Twan 8)
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
Gast

Bericht door Gast »

Klopt we worden genaait en niet zo'n klein beetje ook de meeste shops hebben ze zelfde prijsen en de zelfde fotos van het product zelf das puur afzetterij majara


WAT ER AAN TE DOEN :?: je hebt geen kans tegen dit ze zeggen dan je koopt het of niet nee ? naja jammer dan ze gaan heus niet de prijsen veranderen want ze weten wel dat je het MOET kopen er is geen andere keuse

conclusie iedereen hier is genaait :wink:
Gebruikersavatar
TnTnelis
forum gebruiker
Berichten: 2447
Lid geworden op: do 16 dec 2004, 21:44
Locatie: Leiden

Bericht door TnTnelis »

Ik ben er mee bezig, spullen uit china te halen, en die ga ik met een kleine marge verkopen, non-profit is niet mogelijk, want dan loop ik te veel kans dat ik geld verlies.

Maar daarover komt binnenkort meer, ik moet wel zeggen dat het nog in een begin stadium zit, maar het ziet er goed uit.

Niels
Gebruikersavatar
racechinees
forum gebruiker
Berichten: 396
Lid geworden op: vr 02 sep 2005, 13:17

Bericht door racechinees »

hey,

na een aantal uurtjes surfen op het net ben ik deze webpagina tegen gekomen op een belgische startpagina

http://www.q-max.nl/dragonracing/

misschien kunnen we daar een deal mee sluiten.

btw het versturen van spullen vanuit china lijkt me erg duur (check fedex etc)
Gast

Bericht door Gast »

is wel leuk denk ik, als dat zou kunnen, ik wil nog wel een big bore kit voor 50 euro :P of is het wat duurder?
Gast

Bericht door Gast »

btw hoe duur is een butterfly carba op v-racer toch 90 euri mmm zag er net 1 staan van 59 nieuw.... 8)

best wel verschil he :roll: :twisted:
Gebruikersavatar
racechinees
forum gebruiker
Berichten: 396
Lid geworden op: vr 02 sep 2005, 13:17

Bericht door racechinees »

Heb even die site bekeken en er staan voor mij zelf wel leuke spullen tussen zoals een alu pullstart deksel en tandwiel en misschien ook wel die voetsteunen, die platte.

Heb geen idee wat het allemaal kost, heb geen contact met die mensen van die site. Kan moeilijk aankomen van zou ik 1 van die,1 van die en 1 van die bij jullie mogen kopen :? terwijl ze detaillisten zoeken. en heb daar naast ook geen kvk nummer.
Gesloten