Waar halen jullie nieuwe voetsteunen?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Thomas

Waar halen jullie nieuwe voetsteunen?

Bericht door Thomas »

probleem: De eerste dag was er miserie met mijn voetsteunen. Toen we ze er aan het opsteken waren was de buis van mijn frame waarop de voetsteunen komen te smal. We hebben daar dus een stukje metaal tussen gestoken. Maar op een 1 en andere manier is dat voetsteuntje gekraakt. En aan de andere kant ben ik ermee aan de grond blijven hangen. en is het rubber in 2 stukken . :lol:

Je hoort het zelf niets anders dan miserie. Weet iemand hier waar ik dat kan gaan halen? en hoeveel kost dat ? en is dat iets speciaals voor pocketbikes of kan je dat uit een fietswinkel halen?
daans
forum gebruiker
Berichten: 1975
Lid geworden op: ma 25 nov 2002, 23:24
Contacteer:

Bericht door daans »

Ik heb mijn voetsteunen gehaald bij HOP-motorsport... kosten 15 euro en zijn van de grc minibikes ... Mooie stevige kleine stepjes.

Groeten,

Daniel
Minibike-Racer

Bericht door Minibike-Racer »

Als je de orginele weer wilt moet je naar:
www.sendai.nl > Online Winkel > Consument > En dan artikel nr. 2007
Gast

Bericht door Gast »

Die originele steppies zijn imo !CENSUUR!..dat rubber is al in stukken van ik na een paar ronden! Ik heb ze zelf gemaakt op twerk, in teflon (je weet wel, dat witte spul waar valblokken uit gemaakt zijn) Zijn nu perfact in orde en slijten doen ze absoluut niet!! :)
Gast

Bericht door Gast »

Ben nog aan het zoeken voor goede stepjes en kwam deze tegen. Zijn 25 euro exclusief verzenden http://www.v-com.nl/shop/media/steppies_new.jpg

Weet iemand waar je goede stepjes kunt krijgen die betaalbaar zijn?
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

hier heb je er nog :wink: (4e vanaf vanonder)
http://www.v-com.nl/shop/enter.html?tar ... _47cc.html
Gast

Bericht door Gast »

bedankt de winter maar ik heb deze nu ook al en ze zijn echt bagger.
Thomas

Bericht door Thomas »

Ok thx maar heb er ondertussen nu zelf al gemaakt
(zie topic van bikes van leden)

er staat tekening bij en is gemaakt uit aluminium
Gast

Bericht door Gast »

Ook aardig van jou maar zulke "rubberen" stepjes zoek ik niet, ze zijn best kansloos btw bij multibike zijn de stepjes nog duurder dan bij vracer.
Gast

Bericht door Gast »

je moet ff naar www.race4all.com
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Ik heb m'n steppies een heel stuk naar binnen toe gedaan dus ik steun meer met de zijkant van m'n voeten op de steppies, gaat lekkerder door de bochten vind ik, anders kwam ik voor m'n gevoel veel te dicht op de grond met m'n voeten en steppies.
Gesloten