zijn er ook mensen die geen klachten hebben met een chinees

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

zijn er ook mensen die geen klachten hebben met een chinees

Bericht door Gast »

wie heeft er geen klachten of weinig klachten
ganta

Bericht door ganta »

ik had alleen een nieuw koppelings huis nodig omdat het tandwiel er steeds tijdens het rijden uitdraaide..
voor de rest heb ik nog geen problemen gahad
Gast

oke

Bericht door Gast »

en hoe hard loopt die van jou en waar rij je er mee en hoelang heb je deze bike al.
en hoeveel meng jij je benzine.
ganta

Bericht door ganta »

ik denk dat ie rond de 55/60 loopt. Ik rij nu elke maandag op de kartbaan hier in hoogeveen, en heb m nu bijna 4 weken
Lelyracing

Bericht door Lelyracing »

ikke geen klachten :P
Gast

Bericht door Gast »

ik ook niet echt klachten, ik heb hem ook al bijna 2 of 3 maanden er is nog niks stuk gegaan...gewoon normaal mee omgaan dan blijft het gerust wel heel :roll:
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

iedereen heeft maar weinig klachten maar alles bij elkaar opgeteld zijn het er veel te veel :wink:

heb wel veel problemen gehad maar niet echt grote, alleen carberateur was slecht ga er nu een puch carberateur op bouwen :P

gr Rik
ganta

Bericht door ganta »

Lelyracing schreef:ikke geen klachten :P
whahah heb jij weleens een chinees?? :P volgens mij die op je plaatje is geen chineesje ;)
Lelyracing

Bericht door Lelyracing »

wie zegt dan dat dat mijn bike is :D

ik heb toch echt een polini 911 replica
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Ik heb een tweedehands gekocht, alleen gare benzinekraan (maar ik als malloot koopt meteen hele nieuwe carb > Dellorto 14mm). Nu is ie perfect, nooit kuren, nooit afslaan altijd vol vermogen, nooit terug slagen. Nou ben ik benieuwd als ik 1 op 35 ga rijden, dat zou als het goed is minder roken en iets beter vermogen geven.
Owh en naar het schijnt is een powerfilter verplicht :?
ganta

Bericht door ganta »

Lelyracing schreef:wie zegt dan dat dat mijn bike is :D

ik heb toch echt een polini 911 replica
oww okey ;) :)
Gast

Bericht door Gast »

Niet echt grote problemen, achterwiel dat beetje scheef was waardoor de ketting eraf liep. Een bout die afgebroken is.

Ik rij er regelmatig mé en heb deze zo'n 3 maand. Zolang je er normaal mee omgaat valt het nog mee.

Ik ben trouwens van plan om een rocket key te steken, maar ik hoorde dat dit nogal risicovol was?
Bury

Bericht door Bury »

ik hen nou ook geen problemen ik had alleen andere schroefjes op mijn tandwiel gedaan de andere gingen er alke keer uit en een betere gashendel gekocht van een scooter tot nu toe geen problemen

:P en waar ik rij is gewoon op straat soms op afgesloten wegen waar circus wordt opgebouwd :P
Gast

Bericht door Gast »

mensen die geen of weinig problemen hebben komen over het algemeen toch minder snel naar een forum toe waar je ook hulp kunt vragen he ;), dus er zullen wel heel veel gevallen zijn waarbij er niks mee mis is(als je ziet hoeveel er verkocht worden.)
Gast

Bericht door Gast »

ik ben naar dit forum gekomen om o.a dingen te kunnen vragen ja, maar dat gaat lang niet altijd over een afgebroken uitlaat een opgeblaze cdi of een lekke band.

persoonlijk denk ik dat mensen graag een minibike willen en naar het kopen pas gaan informeren wat voor bike ze het beste hadden kunnen kopen....

bij mij was het ook zo dat ik pas na aankoop van me bike dit forum tegen kwam....en ja je komt altijd wel wat tegen dat je zegt: als ik dat had geweten had ik die gekocht en niet de bike die ik nu heb....

als ik nu een bike had willen aanschaffen had het ongetwijfeld die geweest in het topic van beatzkey ( goedkoop voor de kwaliteit die je krijgt, en ook heel mooi!)

je hoeft mij gerust niet te vertellen dat mensen die al 5 jaar op een bike van €2500 rijden nog nooit iets hebben gehad met hun bike...
het gaat minder snel stuk ja maar dat mag ook wel voor dat godsvermogen wat ze er voor vragen :roll:
Gesloten