Geluid zachter laten maken...

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Jeffrey#28

Geluid zachter laten maken...

Bericht door Jeffrey#28 »

Weet iemand van jullie hoe ik mijn geluid van de minibike wat zachter kan laten klinken, hy maakt zoon pokkeherrie...kan dat aan het wol in de uitlaat ofzo liggen???

DankU

groeten;)
Gast

Bericht door Gast »

een terugloop uitlaat/demper helpt zeker, maar dan moet je je complete uitlaat vervangen, demperwol helpt ook idd, die kun je wel halen bij een scooterzaak,eerst verwijder je dan je ouder demperwol(zit in de koker van de demper), dan knip je een strook nieuwe demperwol af(even breed als de lengte van de demper), en die wikkel je er een keer of 2 of 3 omheen(om de buis met gaatjes), daarna schuif je de koker weer over het wol heen.
Jeffrey#28

Geluid zachter laten maken...

Bericht door Jeffrey#28 »

Oke dankje wel!!!

Meer tips altijd welkom!!!!
Gast

Re: Geluid zachter laten maken...

Bericht door Gast »

dit is duidelijk genoeg denk ik
Jeffrey#28

Geluid zachter laten maken...

Bericht door Jeffrey#28 »

:wink:
Gast

Re: Geluid zachter laten maken...

Bericht door Gast »

Jeffrey#701 schreef::wink:
Je zou(weet niet hoeveel het helpt), ook nog van die geluisdempende noppenmatten kunnen kopen en plakken aan de binnenkant van de kuip, ze zullen geen last hebben van de warmte, want zijn brandwerend volgens mij, maar of het veel helpt, daar heb ik geen idee van.
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Ik doe oordoppies, dan heb ik gevoel dat m'n bike niet zoveel herrie maakt :wink: Maar ik heb echt fluitende oren als ik te lang rij, heel irritant, maar een nieuwe uitlaat is me nog even te duur.
Gast

Re: ...

Bericht door Gast »

Xigh schreef:Ik doe oordoppies, dan heb ik gevoel dat m'n bike niet zoveel herrie maakt :wink: Maar ik heb echt fluitende oren als ik te lang rij, heel irritant, maar een nieuwe uitlaat is me nog even te duur.
Demperwol is maar een euro of 10/15. Valt nog mee toch?
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Hmm, naja ik had er eigenlijk nog nooit van gehoord. Scheelt het veel? En waar kan ik het makkelijk halen, want dan ga ik het denk ik halen.
Gast

Re: ...

Bericht door Gast »

Xigh schreef:Hmm, naja ik had er eigenlijk nog nooit van gehoord. Scheelt het veel? En waar kan ik het makkelijk halen, want dan ga ik het denk ik halen.
Of het veel scheelt kan ik je pas zeggen als jij mij verteld hoe je demperwol er nu uitziet, (kleur en of/hoe smerig het is)

Je kunt het zien door de demper eraf te halen, dan die buitenste koker(die je ziet zitten) eraf te halen. De wol zit om de buis met gaatjes heengedraaid.
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Doe ik dan morgen even, maar aangezien m'n hele uitlaat onder de olie zit (ik rij al tijden op 1 op 25) zal die wol ook wel heel smerig zijn. Ik heb hem tijd geleden ook iets vaster gezet want hij trilde heel erg omdat hij eigenlijk los op het ding hing.
Gast

Re: ...

Bericht door Gast »

Xigh schreef:Doe ik dan morgen even, maar aangezien m'n hele uitlaat onder de olie zit (ik rij al tijden op 1 op 25) zal die wol ook wel heel smerig zijn. Ik heb hem tijd geleden ook iets vaster gezet want hij trilde heel erg omdat hij eigenlijk los op het ding hing.
Weetje wat helpt tegen dat trillen? Een rubberen ring tussen de bevestiging aan de bovenkant, dat voorkomt het lostrillen, maakt het ook al stukje stiller, ontkoppelt namelijk.

1 op 25 is te vet, maar dat wist je zelf ook al denk ik (1 op 35 is beter na het inrijden). Vertel morgen maar wat de kleur is.
Gast

Re: ...

Bericht door Gast »

ik rij 1:40 dan weer een keer op 1:35


pjiwue 1:25 dan krijg je em bijna niet aan man dan is het allemaal ollie maar dat je fluitende horen hebt hoe komt dat dan je hebt toch een stevige helm op dan hoor ik de moter wel goed maar niet egt herrie
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Ik rij vaak zonder helm :roll: En de helm die ik heb is iets te groot.
Gast

Re: ...

Bericht door Gast »

naja als je in de rolstoel wilt moet je het doen egt je moet ff de moeite doen dat je hem op doet ik weet zonder helm is het lekkerder me maat viel laast ook niet hard maar hij klapte hard met zijn kop op het asfald gelukkig had die een helm op anders had die een beste hersenschudding
Gesloten