tuning aspecten
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- killerbeast
- forum gebruiker
- Berichten: 1003
- Lid geworden op: wo 10 dec 2003, 16:54
- Locatie: Heinkenszand
tuning aspecten
ik ben opzoek naar de volgende dingen over mijn 6.2 ac polini blok. dit ivm evt tuning hier van.
krukasslag
drijfstang lengte
suish
blowdown
als je me hier aan kan helpen ben ik super blij
krukasslag
drijfstang lengte
suish
blowdown
als je me hier aan kan helpen ben ik super blij
- rossi-nr.1
- forum gebruiker
- Berichten: 2483
- Lid geworden op: di 07 okt 2003, 11:58
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
lieve ericje...
slag had je in een ander topic toch al??
squish kan je altijd krapper gaan totdat je denk dat het niet krapper kan.
niet gelijk van 0,6 naar 0,4 ofz..maar rustig naar 0,55 en dan naar 0,5..
lager zou ik niet gaan...
drijfstang lengte...geen id...
blowdown....ff poortmapje maken...
gr.
slag had je in een ander topic toch al??
squish kan je altijd krapper gaan totdat je denk dat het niet krapper kan.
niet gelijk van 0,6 naar 0,4 ofz..maar rustig naar 0,55 en dan naar 0,5..
lager zou ik niet gaan...
drijfstang lengte...geen id...
blowdown....ff poortmapje maken...
gr.
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)
EEN NIEUWE SITE!!!
http://raceteamvangeel.nl/
EEN NIEUWE SITE!!!
http://raceteamvangeel.nl/
- killerbeast
- forum gebruiker
- Berichten: 1003
- Lid geworden op: wo 10 dec 2003, 16:54
- Locatie: Heinkenszand
- killerbeast
- forum gebruiker
- Berichten: 1003
- Lid geworden op: wo 10 dec 2003, 16:54
- Locatie: Heinkenszand
word nou niet echt veel duidelijker van al dat italiaanse en engelse.
hopelijk weet iemand de getallen wel zo dat ik verder kan met mijn formules.
ik weet nu:
drijfstang lengte 39.2
krukasslag 38.98
maar ik denk zelf dat dit niet helemaal klopt
ik heb op die dominantmonkey site gezien dat er een drijfstand van 76mm en slag van 39.98 heeft.
kan iemand dit voor mij bevestigen of de juiste getallen geven, over mijn 6.2 ac 3poorter
hopelijk weet iemand de getallen wel zo dat ik verder kan met mijn formules.
ik weet nu:
drijfstang lengte 39.2
krukasslag 38.98
maar ik denk zelf dat dit niet helemaal klopt
ik heb op die dominantmonkey site gezien dat er een drijfstand van 76mm en slag van 39.98 heeft.
kan iemand dit voor mij bevestigen of de juiste getallen geven, over mijn 6.2 ac 3poorter
Laatst gewijzigd door killerbeast op ma 05 sep 2005, 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
- killerbeast
- forum gebruiker
- Berichten: 1003
- Lid geworden op: wo 10 dec 2003, 16:54
- Locatie: Heinkenszand
- ab-tuning
- forum gebruiker
- Berichten: 229
- Lid geworden op: do 18 sep 2003, 13:50
- Locatie: Ouderkerk a/d IJssel
- Contacteer:
Beter ga je met die cilinder naar iemand die er wel verstand van heeft, want als de wand nog goed is valt er bijna altijd wel wat van te maken....killerbeast schreef:bedankt.
dan weet ik dus nu zeker dat mijn cilinder dood is want ik heb een spoelpoorttyming van 130 graden
en een blowdown van 25
ben ik mooi meej en dat krijg ik niet meer goed of ik moet mijn uitlaatpoort zo ver gaan verfrezen maar dat is ook geen optie.
dan maar kijken voor een nieuwe cilinder
Het uiterste uit je minibike halen ? >>> Wij hebben een vermogenstestbank ontwikkeld speciaal voor raceminibikes !
Informeer naar de scherpe prijzen.....
Informeer naar de scherpe prijzen.....
- killerbeast
- forum gebruiker
- Berichten: 1003
- Lid geworden op: wo 10 dec 2003, 16:54
- Locatie: Heinkenszand
ben ik het niet mee eens 130 spoelpoorten en een blowdown van 25 (180 uitlaat dus!) is niet vreemd voor een mini.
heel de boel 3 graden laten zakken, door de voet van de cilinder af te draaien.
dan heb je best een goeie timing.
moet je natuurlijk wel bij je kop de zelfde afstand van squishband weg draaien om je squish te behouden.
heel de boel 3 graden laten zakken, door de voet van de cilinder af te draaien.
dan heb je best een goeie timing.
moet je natuurlijk wel bij je kop de zelfde afstand van squishband weg draaien om je squish te behouden.