Mini GP Kwadendamme!!!!!!!!!!!!!!!

Communicatie kanaal voor de zeeuwse minibike races.

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
audifreakzeeland
forum gebruiker
Berichten: 455
Lid geworden op: za 20 aug 2005, 20:20

Bericht door audifreakzeeland »

Ik ga proberen om er ook nog drie mee te krijgen .

Gr Richard
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

dat zou mooi zijn :wink:
Gast

Bericht door Gast »

MiniCBR schreef:
jeroen gp2 schreef:ik ben oo zkr van de partij met me polini

mzzls

jeroen
Lees je dan vtv goed de regelementen door? Dan weet je wat de functie van de voorrijder is.
haha als jij dan zorgt dat die motorrijder doorrijd blijf ik er achter of ben je gewoon jaloers dat je er zelf niet voorbij kan komen metje racer


Jeroen
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

whaha mare ik moet zeggen het is heel moeilijk hoor in kwadendamme voor te blijven met een moter!!!!
het zijn maar kleine stukken en scherpe bochten voor een moter maar voor een mini wel lekker maar goed die moter kan de 80 wel halen int dorp maar goed hij moet dan vlug weer remmen en goed remmen ook want hij kan niet met 70 door de bocht...!
MiniCBR

Bericht door MiniCBR »

Jeroen, het zijn en blijven demo's. Als je je niet kunt houden aan de geldende regels, dan kun je beter niet rijden op straten"circuits". Je brengt niet alleen je zelf maar ook anderen onnodig in gevaar. Wat de gevolgen van kunnen zijn heb je pas nog van heel dichtbij kunnen zien. Gas open en blik op oneindig kan iedereen, das niet zo moeilijk. Hard rijden en je verstand erbij houden is wat anders.
Jaloers? Ik kan ook een polini o.i.d. halen en vooraan meerijden, heb daar alleen niet het plezier in die ik wel vind in het zelfbouwen. Laten we allemaal ons hoofd erbij houden, dat lijkt me gezonder en beter voor het voortbestaan van onze hobby!! Wat er in Kapelle is gebeurd kan
verstrekkende gevolgen hebben, wat wel eens zou kunnen inhouden dat het afgelopen is met de Zeeuwse Minibike " races". Vergeet dat niet. Ik denk dat we blij moeten zijn dat er niets in eoa krant heeft gestaan. Dat laatste zo een boel negatieve publiciteit kunnen geven.
MiniCBR

Bericht door MiniCBR »

steurtje schreef:whaha mare ik moet zeggen het is heel moeilijk hoor in kwadendamme voor te blijven met een moter!!!!
het zijn maar kleine stukken en scherpe bochten voor een moter maar voor een mini wel lekker maar goed die moter kan de 80 wel halen int dorp maar goed hij moet dan vlug weer remmen en goed remmen ook want hij kan niet met 70 door de bocht...!
Steurtje, ik rijd zelf al meer dan 25 jaar op licht en zware motoren, en
"voorrijden" moet je niet met zo'n zwaar log ding doen als die Honda
CBR 1000f doen die daar reed in Kapelle. De motor die werd gebruikt in Hkz was daar veel geschikter voor. Dat machien wat er bij mij in de schuur staat is ook veel te zwaar om zoiets mee te doen.
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

ja ok...
me buurman heeft wel eens voor gereden met een ducati hij kon het voor blijven maar hij wil het niet meer... dus ja maar goed
Xander

Bericht door Xander »

die kerel in kapelle reed wel erg langzaam indd hoor!
de 2e manche ging het wel beter.

Om het misverstand van sgravenpolder nog maar ffe uit de wereld te helpen, toen ik voor de rijder reed, was dat omdat deze bijna uit de bocht vloog, met hans boot op de hielen ben ik gewoon doorgereden, om het volgende rondje de voorijder weer voor te laten gaan, zodat ik men plaatsje kon behouden.


Xander.
Gebruikersavatar
bekfire
forum gebruiker
Berichten: 618
Lid geworden op: za 06 nov 2004, 23:15
Locatie: hoedekenskerke (zeeland)

Bericht door bekfire »

steurtje schreef:ja ok...
me buurman heeft wel eens voor gereden met een ducati hij kon het voor blijven maar hij wil het niet meer... dus ja maar goed
als de voorrijder rene kesselaar is vind ik het knap als je er voorbij kan :lol:


ps: ik denk wel mee te doen hoor> (als hij optijd klaar is) :wink:
kit replica!
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

hey sorry hoor maar ik vond rene keselaar te gevaarlijk rijden op die motor...!!!!! hij ging meer showen dan voor rijden vond ik de organisatie vond het ook te gevaarlijk heb ik vernomen maar goed...
Gebruikersavatar
Raytje192
forum gebruiker
Berichten: 1816
Lid geworden op: zo 13 feb 2005, 11:04
Locatie: Goes
Contacteer:

Bericht door Raytje192 »

met zundapp automaat blok? Mag toch geen versnellingen hebben?
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Xander

Bericht door Xander »

rene was niet de voorrijder.
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

Raytje192 schreef:met zundapp automaat blok? Mag toch geen versnellingen hebben?
je zegt het zelf al :lol:
Gebruikersavatar
bekfire
forum gebruiker
Berichten: 618
Lid geworden op: za 06 nov 2004, 23:15
Locatie: hoedekenskerke (zeeland)

Bericht door bekfire »

Raytje192 schreef:met zundapp automaat blok? Mag toch geen versnellingen hebben?
jep een zundapp automaat blok. uit 1971 :wink: ongeveer het zelfde principe als puch maar dan is je secundair tandwiel kleiner.

iniedergeval kijk maar naar een zwarte chinees met zudapp blok :twisted:
kit replica!
Gebruikersavatar
Raytje192
forum gebruiker
Berichten: 1816
Lid geworden op: zo 13 feb 2005, 11:04
Locatie: Goes
Contacteer:

Bericht door Raytje192 »

Oeps :oops: dacht dat alle zundap blokken minimaal 1 keer schakelde
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Plaats reactie