Aankoop fabrieks minibike hulp !

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

Zelf opgekomen ?

Sterk bezig !

Kdacht dat het forum dient om vragen te stellen en hulp te vragen !

Mvg,

Coone08
Gast

Bericht door Gast »

Tuurlijk :wink: is chill joh was maar geintje :P maar je denkt er iedergeval goed over sommige kope maar wat shit en dan heleaas gaat het kapot en krijgen we het spam effect
Gast

Bericht door Gast »

Het plan is dan ook een goede koop te doen ;) !

Btw, gij hebt zo een "goedkoop" chineesje alsk mij niet vergis ?

Hoe lang rij je er al mee rond en hoe draait ie ?

Tis toch zo ene die ik eerst overweegde of niet ?

Mvg,

Coone08
Gast

Bericht door Gast »

ik rij er nog goed mee af en toe moet je wat lassen en je cabra bijv schoonspuiten maar nu is me koppeling af gebroken das het ergeste tot nu toe maar garatie he, volgens mij zit die nu al op de post als ik me niet vergis of hij morgen op de post voor de rest naj lekke band scheurtje altidj eerst even oppompe dan rijden maarja er lag miss stukje glas ergens dat kan iedereen overkomen oja en de uitlaatjes zijn niet egt sterk maar met een beetje las werk kom je heel ver voor de rest rijd die als een terelier en ben de trotse eigenaar www.pocketbike4u.nl heb ik btw weg
Gast

Bericht door Gast »

Is dat iets ander model wat jij hebt of is het http://www.miniracers.be/Pocketbike/benzine.htm gewone gelijk de WEST die uitvoering staat me wel aan ;) !

Mvg,

Coone08

Nuja als dat alles is aan stukken wat je krijgt en er zit garantie op ...
Blijkbaar zijn er bij die v-racer nitro's ook veel met koppelingstukken etc ...

Moeilijke bevalling hier tbh!
Gast

Bericht door Gast »

Ik heb de goedkopere de normale chinees maar hijs wel beter als dat west ding dit is de 2005 uitvoeren genaamd LUCKY 7 dat is nog een 2004 model

btw die is wel erg goed koop naja deese voldoed me goed genoeg ganta heeft er ook 1 en nog 2 maten van me ook gaat prima zo
Gast

Bericht door Gast »

Wat heb jij allemaal moeten lassen aan je kader, waar het de lasnaden die zijn losgekomen ?

Mvg,

Coone08

ps: Kbegin te twijfelen of ik niet gewoon neh stomme "goedkope" chinees pak en koppeling onmiddellijk aanpas gelijk HanK van dit forum zegt !
Alles wat vastlassen is geen probleem, kheb neh fotolasser als neef en die fixt dat wel! Pijp lassen ook geen probleem, enigste probleem is dat ik geen blijvende stukken wil!

Ik wil namelijk niet elke week op het cartcircuit stilvallen :) !

Op koppeling (en membraam blijkbaar ook) na nog onderdelen die best direct aangepast worden omdat deze van minder kwaliteit zijn ?
Maarja zo blijft ge nattuurlijk bezig he !:)

Kga hier stoppen met iedereen lastig te vallen opt forum, kga der zelf wat over nadenken !
Gast

Bericht door Gast »

Btw, hoe the f*ck ziet gij of het neh 2004 of neh lucky 7 is ? :)
Gast

Bericht door Gast »

Polini 911 mss ook iets ?
Lelyracing

Bericht door Lelyracing »

aan het frame :)
Gast

Bericht door Gast »

U zie ik veel op het forum posten, jij hebt een 911 polini replica alsk mij niet vergis ook een chineesje :) !

Zeg u gedacht eens aub !

Kijk jij ook eens rond op miniracers.be bij mini replica's etc ... :p !
Lelyracing

Bericht door Lelyracing »

hele goede chinees geen problemen alleen op het tankje na daar begon het verf af te bladeren en dus heb ik een originele dreambike tankje gekocht en dat is nou makkelijk want alle originele onderdelen passen erop en zo heb ik ook het originele koppelingsklok incl huis en 6t erop zitten.
Hij gaat behoorlijk hard en rijd heerlijk vind ik zelf.

ohja er is 1 echt probleempje dat is de koeling maar dat is makkelijk op te lossen door de cyl kop wat aan te passen voor de rest is hij top :roll:
Gast

Bericht door Gast »

En waar vind je die chineesjes ? :) !

Btw komt gij iets tegen op miniracers.be wat voor mij een lekker begin zou zijn ?

Mvg,

Coone08
Lelyracing

Bericht door Lelyracing »

tja als je echt iets van daar wilt hebben zou ik als ik jou was met de new zealand luchtgekoelde 2 takt mini beginnen
beetje zelfde als de tai chi
geen gerommel met koelvloeistof als beginnende biker en ziet er stukken beter uit als de andere chineesjes...
deze dus
Afbeelding

Die chineesje die ik in bezit heb zijn lastig te vinden maar nu weer volop bij ebay te koop
Gast

Bericht door Gast »

Ga ik daar ook zo koppeling prul mee krijgen en opnieuw aant kader moeten lassen ?

Weet ge mss zelf ook niet ! staat nergens merk ofwat dan ook bij die prullen :), dusja tblijft neh gok zeker!
Gesloten