19 mm vermogen verschil

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

19 mm vermogen verschil

Bericht door Gast »

hey heb ik met een 19 mm dell orto, vermogen verschil tov een 17.5 dell orto
of is de 19 mm gewoont te groot en de 17.5 het uiterste kwa carb grote voor een v racer H2o

alvast bedank voor de informatie

mvg remco
Neluhz

Bericht door Neluhz »

wat is de oppervlakte van je inlaatpoort en kanaal?
Gast

Bericht door Gast »

ik heb geen ideee
ik weet alleen dsat het een 39,9 cc is
1 enkel zuigerveer losse kop meer kan ik je ni over me cilinder vertelle
sorry
mvg remco
Neluhz

Bericht door Neluhz »

grotere carb helpt nl alleen als je inlaatpoort en spruitsuk enzo evenredig meegroeien.
Gast

Bericht door Gast »

jah spruitstuk is geen probleeem
maar de vraag is kan de cilinder het wel aan is het wel juist omm zon grote carb aan te schaffe en bereik er wel resultaat asl ik de cilinder nog verder laat aanpasse op de carb
mvg remco
Gast

Bericht door Gast »

Ik vind het persoonlijk wel een erg grote carb voor zo'n cylinder. Uitlaatpoortje is ook niet echt bepaald groot.

Heb zelf nog een 20,5 vlakschuif hier liggen maar denk dat hij toch beter gaat lopen met een Dellorto 15/15 ofzo..
Gast

Bericht door Gast »

Gid schreef:Ik vind het persoonlijk wel een erg grote carb voor zo'n cylinder. Uitlaatpoortje is ook niet echt bepaald groot.

Heb zelf nog een 20,5 vlakschuif hier liggen maar denk dat hij toch beter gaat lopen met een Dellorto 15/15 ofzo..

beter dan een 17.5 lijkt me heel onwaarschijnlijk
JaMeSoN

Bericht door JaMeSoN »

remcomvpp schreef:
Gid schreef:Ik vind het persoonlijk wel een erg grote carb voor zo'n cylinder. Uitlaatpoortje is ook niet echt bepaald groot.

Heb zelf nog een 20,5 vlakschuif hier liggen maar denk dat hij toch beter gaat lopen met een Dellorto 15/15 ofzo..

beter dan een 17.5 lijkt me heel onwaarschijnlijk
haha mij ook :lol: :lol: :P
Gesloten