ik weet het neit meer:S:S:S

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

hey ik heb hem ook besteld want ik heb deze topic ook gemaakt :wink: ik bel hem zo wel ff en dan horen jullie het van me :wink:
Gast

Bericht door Gast »

tigratje schreef:heeft iemand al gebeld naar deze meneer dan..??
ze zouden deze week binnen moeten komen...
dus wie weet..

:? ik hoop dat het doorgaat- :?
jah ik bel. elke dag, hij zegt ik hoop dat ik ze volgende week binne krijg zei die vorige week ook al
Gast

Bericht door Gast »

hallo ik heb gebeld hij zegt dat die ze woensdag of donderdag binnen heeft :D
Gast

Bericht door Gast »

heey, ik hoop dat ze er dus donderdag zijn, dit zou echt heel mooi zijn, dan heb ik hem de vrijdag of Zaterdag al thuis :lol:

En dan maar hopen dat het een redelijke minibikje is, maar ik denk niet dat hij de 90km/u zal haalen, ik denk eerder rond de 80, maar dit is toch nog een mooie snelheid.

Ik zal hem vandaag ook nog effe proberen te bereiken, en effe vragen hoe het verloopt.


Groetjes Michel
Gast

Bericht door Gast »

En ik moet zeggen dat ik er ook niet 100% vertrouwen in heb!!
Gebruikersavatar
TnTnelis
forum gebruiker
Berichten: 2447
Lid geworden op: do 16 dec 2004, 21:44
Locatie: Leiden

Bericht door TnTnelis »

Hebben jullie al betaald?

Niels
Gast

Bericht door Gast »

Ik ga nog niet betalen, ik betaal pas als tie aan de deur staat met het pakketje (rembours)

Groetjes Michel
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Of je betaald voor een mooie Minibike doos met tape en baksteen :wink: Just kidding, dat zeggen ze altijd tegen de mensen die blindelings in Onder Rembours geloven. Ik hoop dat je hem krijgt, ik ben benieuwd.
Gast

Bericht door Gast »

haha daar heb ik ook al eens aan gedacht or, maar gewoon effe snel openmaken,voordat de postbode er wat van zecht :wink:
Gast

Bericht door Gast »

Dit is trouwens hun site http://www.turboracing.nl/
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Hehe, of gewoon vragen is vaak ook nog wel een optie :wink: Ach het zal allemaal wel oke zijn :) Ik heb twee telefoons onder rembours gekocht en beide waren gewoon oke, maar net zoals bij dit forum met alle chinezen, het zijn altijd net de fouten die bekend worden.
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Ik zie net je post over hun site, maar ik kan niks vinden over minibikes :S of ligt dat aan mij.
Gast

Bericht door Gast »

Indd dit klopt er is niks te vinden over hun minibikes op de site, maar je kan hun wel bellen met het nummer op de site of eventjes e-meilen (Dit duurt meestal erg lang voor reactie :cry: )
Gast

Bericht door Gast »

Owja ptt bezorg niet maar hun eigen dienst (vandaar dat het zo goedkoop is) maar ik vind dat wel een beetje vreemd!!
Gast

Bericht door Gast »

toch juist beter, zorg gewoon dat je een mes bij je hebt. dat als ze komen je gewoon eerst wil zien wat je koopt kan je de doos meteen opensnijden als ik voor 250euro iets zou verkopen kan ik best begrijpen dat de mensen het eerst willen zien.

zal gerust wel goed zitten hoor....in engeland komt het vaak voor dat je gewoon een doos met bakstenen of flessenwater krijgt maar in nederland nie...

ik wacht trouwens nog steeds op de foto´s :P dus als je hem hebt niet eerst de hele middag trots naar kijken maar meteen :P n foto´s maken he?
Gesloten