Gasnaald vinden

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Xigh

Gasnaald vinden

Bericht door Xigh »

Oke, ik post weer even. Ik wilde m'n gasnaald verzetten om te kijken of m'n bike beter rijd als hij anders staat. Nou weet ik hoe dat moet op een standaard carburateur, maar ik kan hem niet vinden op m'n nieuwe carb.
Ik heb een foto ervan gemaakt toen ik de bovenkant eraf gehaald had.


Afbeelding

Ik zie daar wel een opening onderin met een staafje er doorheen, ik dacht dat dat hem misschien zou zijn, maar dan weet ik niet hoe ik hem er het beste uit kan halen.
Vast wel iemand die het weet en ik zie vast iets simpels over het hoofd, maar als iemand het zou willen zeggen, bedankt :)[/img]
Gast

Bericht door Gast »

kijk maar uit met al die troep in je carb ! :shock:
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Ja ik weet het, maar dat zat er al in :S Ik weet niet wat het is, ik ging er maar vanuit dat het olie iets was.
Gast

Bericht door Gast »

ik zou eens naar de gaskabel kijken.. :shock:
daar zit het dekseltje en de gasnaald aan... :lol:

maar zo te zien werkt je carb... met een gasschuif...
dus valt niet veel an af te stellen.. ()denk ik()
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Hehe, zou je wel denken he, want daar keek ik ook als eerste, maar je het enige wat daar zit is dus de bovenkant, daaronder een pakking en dan een veer en dan komt er dat schuifje, dat is het enige. Ja nog dat hendeltje voor de choke, meer niet.
Gast

Bericht door Gast »

hhmmm , ja ik denk dat een carb. met gasschuif geen gasnaald heeft.
maar ik kan het ook fout hebben hoor. :( maar in ieder geval suc6..
:wink:

ps wat voor een bike heb je eigenlijk..??
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Oke, dan in ieder geval bedankt :)
Ik heb een onbekende fiets, zo'n Sendai ripoff, tenminste, hij lijkt op een Sendai maar er staat nergens een merk ofzo. Ik heb er een nieuwe carb opgedaan omdat ik dacht dat dat misschien verschil zou maken ofzo, maar niet al teveel en omdat hij harder rijd als de tank bijna leeg is was ik benieuwd hoe hij het zou doen met een andere afstelling van de gasnaald.
Gast

Re: ...

Bericht door Gast »

Xigh schreef:Oke, dan in ieder geval bedankt :)
Ik heb een onbekende fiets, zo'n Sendai ripoff, tenminste, hij lijkt op een Sendai maar er staat nergens een merk ofzo. Ik heb er een nieuwe carb opgedaan omdat ik dacht dat dat misschien verschil zou maken ofzo, maar niet al teveel en omdat hij harder rijd als de tank bijna leeg is was ik benieuwd hoe hij het zou doen met een andere afstelling van de gasnaald.
Ik las net ergens in een topic dat dat lag aandat de sproeier te groot is bij chineesjes, zodra het dan armer word(als de tank leeg is) dat hij dan harder gaat lopen.

Kan iemand bevestigen of dit daadwerkelijk zo is?
Gast

Bericht door Gast »

van die goedkope chineesjes hebben geen gasnaald
Xigh

...

Bericht door Xigh »

LOL, nou dan ga ik er maar vanuit dat die van mij wel een gasnaald heeft, want van het cheape chineesje die ik had zat er wel een, koop ik een Dellorto 14mm carburateur voor 90 euro, wat naar mijn idee niet bepaald gratis is, zit er geen gasnaald in. Das genaai :? :wink:
Gast

Bericht door Gast »

in mijn standaard carb zat ook geen gasnaald maar v-racer nitro sport is niet bepaald goedkoop
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Goed punt :D Maar ik heb me maar laten vertellen dat bijna iedere carb er een heeft. Maar hoe moet ik hem dan afstellen? Ik heb alleen een stationair schroef, die zie je ook op de foto en ik heb onder het luchtfilter een schroef zitten. Als ik die losdraai dan gaat de choke constant open staan. Dat doet ie nou trouwens ook al.
Gebruikersavatar
rossi-nr.1
forum gebruiker
Berichten: 2483
Lid geworden op: di 07 okt 2003, 11:58
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door rossi-nr.1 »

door wie heb je je dat laten vertellen dan??

ik heb nog een dellortho 16mm sha...

die heeft ook geen gasnaald..is gewoon een grasmaaier carb volges mij
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)

EEN NIEUWE SITE!!!

http://raceteamvangeel.nl/
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Iemand van m'n msn lijst, maar hoe stel ik hem nu dan af?
Silver

Bericht door Silver »

met de sproeiers wat proberen probeer is een 76-78-80 ofzo en kijk naar de kleur van je bougie als resultaat
hier een lijstje van wat is
http://www.fragano-racing.com/flmain/fr ... &cs=3&cl=1
Gesloten