Asiangear minibike ofzo, tenminste zo ziet het frame eruit. Er zijn wel wat bekende problemen met chinese bikes, maar het overgrote deel heeft weinig tot geen problemen.
Zie ik het trouwens ook goed, zit er neon onder dat geval?
Asiangear minibike ofzo, tenminste zo ziet het frame eruit. Er zijn wel wat bekende problemen met chinese bikes, maar het overgrote deel heeft weinig tot geen problemen.
Hahah laat me niet lachen J0h
er zijn echt bijna altijd wel wat Kwaaltjes aan de chinezen het is juist omgekeerd,het overgrote deel heeft Wèl Problemen met een chineesje
een chinees is niet met liefde en passie gemaakt
een chinees is niet g0ed afgwerkt enzo.
Hahah laat me niet lachen J0h
er zijn echt bijna altijd wel wat Kwaaltjes aan de chinezen het is juist omgekeerd,het overgrote deel heeft Wèl Problemen met een chineesje
een chinees is niet met liefde en passie gemaakt
een chinees is niet g0ed afgwerkt enzo.
Groeten Nicolaas-racing
Wat las ik ook alweer laatst in de krant Eh dat er zo'n 20 minibikes per week verkocht worden? En dat is nog maar in een winkel. Nou dat vind ik toch een vrij groot aantal. En zo vreselijk veel mensen melden zich hier niet valt me op, zeker geen twintig per week.