boete

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

boete

Bericht door Gast »

weet iemand hoeveel de boete is als je word aangehouden met je minibike?
kheb namelijk al 3x politie achter me aan gehad ma ik woon aan de bosrand dus ik vlugt altijd het bos in;)
ganta

Bericht door ganta »

hmm..

teneerste als je een beetje had rond gekeken op et forum had je gezien dat de meeste mensen hier, het haten als anderen over straat gaan rijden :evil: .
omdat zij het dan weer verpasten voor de anderen die wel profesioneel met minibikes aan de gang zijn.
en met de zoekfunctie had je ook antwoord op je vraag kunnen krijgen...

maar voor deze ene keer dan..
teneerste word je minibike in beslag genomen en vernietigd
ten tweede een boete voor het onverzekerd rijden, maar geen idee hoe hoog die is... dus doe het nou maar niet..
JaMeSoN

Re: boete

Bericht door JaMeSoN »

kawasike2005 schreef:weet iemand hoeveel de boete is als je word aangehouden met je minibike?
kheb namelijk al 3x politie achter me aan gehad ma ik woon aan de bosrand dus ik vlugt altijd het bos in;)
een gozer die ik ken mog ze mini bike houden maar kreeg wel een boete van 450 euro moet je maar niet op de weg rijden ....... :!: :!:
ganta

Re: boete

Bericht door ganta »

JaMeSoN schreef:
kawasike2005 schreef:weet iemand hoeveel de boete is als je word aangehouden met je minibike?
kheb namelijk al 3x politie achter me aan gehad ma ik woon aan de bosrand dus ik vlugt altijd het bos in;)
een gozer die ik ken mog ze mini bike houden maar kreeg wel een boete van 450 euro moet je maar niet op de weg rijden ....... :!: :!:
whahahahaha eigenschuld!!! sorry hoor maar je weet dat het niet mag.. dus tja eigenschuld
Gast

Bericht door Gast »

ik weet niet waar jullie het idee vandaan halen dat je minibike wordt vernietigd hoor :? als je aan het streetrace bent met je auto en hij is ingenomen word het ook niet vernietigd......

word allemaal weer verkocht , ga maar is naar politie bureau amsterdam staat ook al een heel rijtje van die dingen :wink:
ganta

Bericht door ganta »

ik heb gehoord dat ie word vernietigd...
Gast

Bericht door Gast »

hij word ook vernietigd een vader van em vriend heeft me dat verteld dus ik zal niet op de weg rijden als je gepakt word ben je de !CENCUUR!.
Dus jou vriend heeft kei veel mazzel gehad.
Dus pas maar op :!: :!: :!: :!:
Gast

Bericht door Gast »

ik noem et geen mazlll :P

boete van 450 euro :lol:
ganta

Bericht door ganta »

blizz schreef:ik noem et geen mazlll :P

boete van 450 euro :lol:
en dan zal je minibike maar 200 euro waard zijn :P dan kan je net zo goed een nieuwe kopen :P
Gast

Bericht door Gast »

of nie :lol: kan natuurlijk ook mini bike laten staan en wegwezen want rennen horen ze nie:P
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Je kan ook inplaats van de boete zeggen: Hier hou maar. En dan geef je ze gewoon je bike. Dan nemen ze de boete weer terug, tenminste dat had vriend van me met z'n afrag scooter.
Gast

Bericht door Gast »

als ik rij is het langs de bosrant en als ik ze dan tegen kom vlugt ik het bos in dan zet ik hem midden in het bos uit en wacht ik een half uurtje dan zijn ze wel weer weg;)
Gast

Bericht door Gast »

das echt stom vindt ik was ook eerst een stukje over dat een jongetje zich aan et verstoppen was in een bosje samen met ze mini :lol:

als je toch op de obw rijd pep dan gewoon voor ze weg verstop je niet zijn altijd wel mensen die je toevallig zien :roll:
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Gewoon niet op de Openbare weg rijden!!
Punt Uit
Gast

Bericht door Gast »

In belgie is het in beslag namen en 1000€ (jaja je ziet het goed!!!!!!!!) per minibike dat er aanwezig is! Geloof me, heb het zelf mee gemaakt op de parking van het Waasland Shoppingcenter op een zondag namiddag!!!
Gesloten