ik weet het neit meer:S:S:S

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Xigh

...

Bericht door Xigh »

Lullig, en z'n reden is nog dommer: Ja de container was leeg. Ten eerste is hij dan een stuk chagerijniger want dat heeft hem flink gekost en ten tweede zou het hele ding dan niet zo lang bij de douane hebben gestaan.
Stom man dat jullie zo genaaid zijn. Domme gast
Gast

Bericht door Gast »

Zolang er niemand betaald heeft is er toch niets aan de hand.
Gast

Bericht door Gast »

JA EIGENLIJK HEB JE GELIJK... sorry capslock..!!
ja we hebben niet betaald maar is alleen lang wachten op NIKS.. :(
maar ja kan ik het geld ergens anders voor gebruiken...
Gast

Bericht door Gast »

het is gewoon !CENSUUR! 1st maak j iemand blij en na heel lang w8te kom je je belofte ni na vell mense hebbe op de mini staan w8te en hebbe nu gewoon niks
het was voor veel mesnen gewoon ideaal een vette bike voor weinig geld em nu hebben ze niks hij heeft ons gewoon blijgemaakt met een dooie mus
Gast

Bericht door Gast »

Shitt!!! Die !CENCUUR!, eerst beloven en dan niks hebben, wat een kneus, en waar slaat het op dat er niks in zit,dan had de doane dit heus wel gemeld!!!
Gast

Bericht door Gast »

Als dit niet doorgaat dan moet ik helemaal geen minibike meer, dan krijg ik zoon rotte lucht gekoelde :twisted: :twisted:
Gast

Bericht door Gast »

ik denk dat er helemaal geen container is geweest , maar dat er gewoon wat fout is gegaan met bestellen , alleen moet hij er dan wel eerlijk voor uit komen want dit slaat gewoon op oorlog...

dus ik denk dat hij dus of niet heeft besteld of een foutje in china ofzo..

maar er is echt geen container in rotterdam geweest hoor... DOUANE ONZIN..!! :evil: ze gaan toch geen lege container sturen.. haha weet je hoeveel dat kost...

maar ik pak er ook geen meer , ik heb genoeg van deze onzin...
ga echt geen 500 euro uitgeven aan een watergekoelde..
:wink:

binnenkort kan ik mischien wat regelen voor jullie maar ik beloof niks...
de prijs is wel 100 euro duurder , maar je weet wel zeker dat ik ze dan heb...

groetjes..
Gast

Bericht door Gast »

!CENSUUR! OP HIER WORD IK NU ECHT BOOS OP DIE MAN BELOOFT EN ZEGT DIE NU TEGEN EEN GAST DTA DIE DE CONTAINER LEEG IS IK GA HEM MORGEN BELLEN EN EENS FLINK VOOR AANSPREKEN WANT DIT NEOM IK NEIT MEER NORMAAL :evil: :evil: :evil: :evil:

DIT MEOT ER UIT:

WAT EEN !CENCUUR! !CENCUUR! (SORRY VOOR DE MENSEN DIE HET NEIT EEN PRETTIG WOORD VINDEN SORRY)



IK BEN ECHT !CENSUUR! BOOS :evil: :evil:
Gast

Bericht door Gast »

Tjah....

Geachte klant,



Het deed ons vreugd toen we vandaag een 20ft container met minibikes uit China aan kwam bij onze shop.

Helaas blijkt bij de eerste controle al dat er iets niet klopt. De container is namelijk gewoon leeg. Vervoerder vond hem ook al licht. Maar hij heeft geen mogelijkheid tot openmaken totdat wij erbij zijn.



We hebben gelijk gebeld met onze leverancier in China. Deze wist hier helemaal niks van uiteraard. Het vreemde is dat bij de douane de container een uitgebreide scan heeft gehad. Voor eventuele drugs en illegale dingen. Hierbij werden 150 brommers geconstateerd. Vanuit daar wordt de container op het dok gezet en wordt mijn vervoerder ingelicht. Twee dagen later is de container opgehaald door onze vervoerder.



Uiteraard is het allemaal goed verzekerd. Maar daarmee kan ik u als klant niet tevreden stellen. Wij willen hierbij dan ook onze excuus aanbieden.



Wij kunnen uw aanbieden om uw resevering vast te houden voor de volgende lading. Die voor volgende maand staat gepland. U kunt hier dan een korting op krijgen van 25 euro. (geldt niet voor prijs afspraken)



Als uw nog vragen heeft kunt u deze op ons richten,



Met vriendelijke groet,



Marc Jansma
Simon Mensink
TurboRacing
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Waar komt dat vandaan dan? 150 minibikes verdwijnen niet zo maar.
Gast

Bericht door Gast »

25 euro korting :shock: daar kan je wel een heel fietsentellertje van kopen :P ik zou zeker nog 4 weken wachten is echt een mooie bike :wink: ( ik heb veel gedult.....)
Gast

Bericht door Gast »

jah ik ga ook dan nog maar een maandje wachten :wink:

want ik wil die minibike heel graaag hebben ben allene beetje p[issig :evil:
Gast

Bericht door Gast »

hallo all...

hoe kom je aan dit bericht..??
ik heb namenlijk niks binnen gekregen..

:?: :?: :?: :?: :?: :?
Gast

Bericht door Gast »

wete ik veel hun zeggen toen ze die man gingen bellen dat die dat zij ik ga hem vandaag ook nog ff bellen
Gast

Bericht door Gast »

als ik bel dan krijg ik maar geen gehoor..!!! vreemd hoor...
hij pakt gewoon niet op.... :evil:

beetje bang ofzo... :?
Gesloten