ik weet het neit meer:S:S:S

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

Heey ik ga toch ook nog een maandje wachten dan, ik zal hem vandaag ook een proberen te bellen,en heeft hij al nieuwe bestelt of dat nog niet???


Groeten
Gast

Bericht door Gast »

Hee hier nogmaals.

Ik heb mijn vertrouwen teruggewonnen in meneer toen ik hem had gebeld, ik moest heb tevens wel 100 keer laten overgaan :roll: !

Hij zei dat hij bij de politie was, en dat hij aangifte ging doen, ook zei hij dat hij zijn geld terug zou krijgen via de verzekering.

Nartuurlijk zei hij ook dat ze een lege container hebben gekregen zonder minibike's

Hij zei ook, als je de bestelling zou laten staan korting zou krijgen op de minibikes!!!

Hij zei ook, dat het wel effe kon duren voordat er weer nieuwe minibike's binnen komen!

Ik laat mijn bestelling dus gewoon staan, want ik kan er toch niks mee verliezen!!!

Groeten Michel
Gast

Bericht door Gast »

Tis wel redelijk barak dat ge allemaal uwe pocket nog neit hebt !

Kwil maar helpen...

Op www.miniracers.be staat dien torpedo-bike den lucht gekoelde, voor 295€ excl btw en den water gekoelde komt ook nog binnen een van dees komende weken voor rond de 350€ (heb ik in mail ontvangen van kerel van miniracers).

Deze prijzen zijn beter dan op de meeste sites waar diezelfde torpedo's voor 650€ verkocht worden (wel incl btw) !

Mvg,

Coone08 en nog veel succes !
Gast

Bericht door Gast »

He nogmaals ik heb weer mail van deze mannen gekregen en ik kreeg dit binnen!!


Hallo Michel,

mijn excuus dat we je nog gebeld of een email hebben gestuurd. We hebben zon 120 reseveringen, en we moeten iedereen bellen of e-mailen.

De minibikes zijn niet binnen en dit gaat ook nog zeker een maand tot 8 weken duren voordat ze binnen komen.

het verhaal is, dat nadat de container is gecontroleerd door de douane, de container wordt goedgekeurd e.d. blalbla. De container komt op een dok waar wij
(in dit geval onze vervoerder) de container kunnen ophalen. Nu blijkt dat de container in de 2 dagen dat deze op de dok stond is leeggehaald. De politie heeft inmiddels
een onderzoek ingesteld. Waarvan we net 15 minuten terug van zijn. Maar daarmee hebben we de inhoud niet direct terug. Gelukkig is de lading geheel verzekerd en kost het me geen geld. Behalve boze klanten.
Dat is niet onze bedoeling. Wij van turboracing hebben in de streetracing scene een grote naam. Wij doen zaken in de USA en in Engeland. Ik bouw al jaren motoren voor vele teams overal
in europa. Sinds dit jaar lever ik ook aan particulier. En is ons bedrijf commercieel gegaan.

Geen mooie praatjes en geen oplichting. Wij zijn nieuw in de wereld van minibikes en ook met zaken doen in Azie.
Ook wil je vragen of je uit wil kijken naar onze minibikes, want ze moeten straks ergens opduiken!

mijn oprechte excuus. Ik hoop dat je onze situatie ook begrijpt.

met vriendelijke groet,
Marc Jansma
ganta

Bericht door ganta »

als ik deze email zou krijgen zou ik hem wel geloven.
en als je hem niet vertrouwd kan je volgens mij wel naar de politie gaan en vragen of er aangifte is gedaan over diefstal van deze minibikes..
Gast

Bericht door Gast »

nou fijn dan he.... zit er iemand anders nu waarschijnlijk trots op JOU minibike te rijden :P
Gast

Bericht door Gast »

jah dat is zo de container is in rotterdam door iemand leeg gehaald dus hij moet ze opnieuw bestellen hij heeft aangiften gedaan bij de politie maar je krijgt korting erbij als je hem laat staan de bestelling en ik wacht wel weer 1 maandje :D want die man kan er niks aan doen :D ik werd trouwens door die manb gebeld ik belde hem neit maar hij belde mij :wink:
Gast

Bericht door Gast »

ja klopt ik heb ook mail gehad van deze man...
hhmm , dan maar een maandje wachten..
is wel lang maar daar wacht ik wel op....
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Vraag even om een scan van zo'n formulier van de politie, daar staat op wat er allemaal precies is gebeurt en dan kunnen jullie het zelf ook checken bij het lokale bureau of het allemaal klopt, weet je meteen waar je aan toe bent.
ganta

Bericht door ganta »

ik zag ook dat die man zig hier op het forum heeft aangemeld..
dus zeg maar geen slechte dingen over hem want hij leest het :P :lol:
en dan moet je nog langer wachten whahahahah
Gast

Bericht door Gast »

dat idee had ik al heel lang dat hij hier ook op het forum kwam.... ( maakt mij niks uit ) :roll:

ik denk dat hij gerust wel begrijpt dat je in zo'n situatie erg boos kan worden, vooral als je elkaar verkeert begrijpt.

het is ook wel duidelijk te merken in dit topic dat nadat hij duidelijk zijn verhaal heeft gedaan, iedereen er begrip voor heeft.

ook handig voor jullie als je vragen hebt kan je nu ook via het forum doen :wink:
Gast

Bericht door Gast »

jah dat is wel handig maar hoe heet die op eht forum :roll:
ganta

Bericht door ganta »

beatzkey schreef:jah dat is wel handig maar hoe heet die op eht forum :roll:
turboracing :)
Gast

Bericht door Gast »

oke bedankt he :D maar ik vertrouw die man wel 100% want hij kon er niks aan doen dat ze werden gejat :wink:
Gast

Bericht door Gast »

tis toch zo hijkan ern isk aan doen dat de minibike`s gejat zijn :wink:
Gesloten