Racevliegwiel is zelfde als std

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

harstikke bedankt , ik ga meteen aan de slag :P :D




niemand weet zeker iets te vertellen? oke :roll:

ga toch niet fresen de boel gaat alleen maar kapot( je lagers zouden er maar uit slaan! :shock: ) dan is die as erachter ook meteen kapot, ben je duurder uit als 35 euro :cry:
Blackvelvet

Bericht door Blackvelvet »

Ik heb ook mijn vliegwiel verlichterd gewoon geduldig te werk gaan dremelen en daarna alles netjes vijlen scheelt best wel
Gast

Bericht door Gast »

vertel is wat meer..... hoe heb je het gedaan en met welk materiaal

ik ga toch proberen te fresen :wink:
Gast

Bericht door Gast »

ik heb vandaag met veel moeite het vliegwiel eraf gekregen ( weet ook meteen waar de stroom nou word opgewekt! :P )

het ziet eruit als giet aluminium, volgens mij moet ik dan erg voorzichtig te werk gaan wil ik niks breken van het vliegwiel.

dremel kan ik wel bij familie halen maar welk instrumentje heb ik daarvoor nodig?

wil zo snel mogelijk aan de gang dus alle antwoorden zijn zeer welkom :P


danke :P
Blackvelvet

Bericht door Blackvelvet »

kom net terug van de indoor kart baan 3 uur aan het raggen geweest :lol:

geen verschil in koeling.

Je moet gewoon de slijpschuifje van de dremel pakken en dan wegslijpen en alles netjes afvijlen.

O ja als je voor 3/4 de koelvin heb afgeslepen kan je je gewoon breken de koelving en later even netjes terug goed vijlen .

het is een aanrader trek echt stukken beter op
Gast

Bericht door Gast »

oke ik zal ff kijken, heb gisteren al wat schoepen afgezaagd v/h vliegwiel maar krijg beetje lamme arm van :P
kiteguy
forum gebruiker
Berichten: 156
Lid geworden op: di 06 sep 2005, 23:19
Locatie: amersfoort

vliegwiel

Bericht door kiteguy »

is idd best wel een verschil met optrekken.
en mijn top is veel constanter geworden (ik heb nu geen overtoeren meer)

en het fabeltje van het gaat te veel trillen en je krukas gaat ervan kapot is ook niet waar.
ik rij er nu ong 3 maanden mee rond en heb echt nog geen problemen gehad.

greetz
snelheid is niet leuk, het is geweldig!!
Gebruikersavatar
doede46
forum gebruiker
Berichten: 1818
Lid geworden op: di 22 feb 2005, 22:53
Locatie: Mantgum/Hilversum

Bericht door doede46 »

sorry voor mijn foutje eerder in dit toppic :oops: ik met me koppeling
was dr niet helemaal bij :wink:
MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
Gast

Bericht door Gast »

geeft niet :roll:
Gast

Bericht door Gast »

heb alle schoepjes eraf gezaagd,en heb het eerst met de gewone vijl even plat gevijlt alle schoepjes...daarna met een klein veiltje alles mooi glad afgewerkt ( voor zover dat lukte )

als ik met me vinger over de plek ga waar schoepjes hebben gezeten voel ik het wel nog duidelijk dat er een schoepje heeft gezeten maar ja dat zal altijd wel zo blijven denk ik

weet iemand of je dat weg kan polijsten met een dremel?

bedankt! :wink:
Blackvelvet

Bericht door Blackvelvet »

euuh je had er 6 over moeten laten van die schoepjes denk ik, heb ik tenminste wel gedaan
Gast

Bericht door Gast »

ohww , ja da bedoel ik ook hoor ik heb alle schoepjes die er af moesten eraf gezaagd bedoel ik :roll:

maar het is al gelukt :wink: heb nog even alle randjes met de dremel weg gehaald, en daarna met waterproof een paar keer goed geschuurd...
iis nu heel glad :wink: :wink:
Blackvelvet

Bericht door Blackvelvet »

gelukkig ik schrok al :shock:
Gast

Bericht door Gast »

nu nog even wachten op mijn vliegwiel spietje , heb ik bestelt bij multibike maar ik moet 5,50 verzendkosten betalen :? heb ze al gemaild of het in een enveloppie kon maar ik denk niet dat ze me antwoord gaan geven :?
Gast

Bericht door Gast »

ohw werkt echt super gewoon :P een keertje trekken en hij start meteen al, normaal had ik een lamme arm voor dat :wink: ie starte :oops: :oops:

maar toen ik ff met achterwieltje optillen en gassen wou kijken hoe hard of ie ging vloog me filter eraf dus weet het nu nog niet :oops: :cry:
Gesloten