INFO

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

thx, maar is het wel 300 euro waard?? of kan ik beter een andere zoeken voor dat geld
Gast

Bericht door Gast »

chineesjes vallen niet naar 1 keer rijden uit elkaar hoor :P heb er zelf ook eentje , en heb er nog nooit wat ernstigs mee gehad :wink:


voor 300 euro heb je kwaliteit waar je voor betaalt.....verwacht dus niet dat het net zo goed is als blata of polini :roll:
Gast

Bericht door Gast »

okey, dan denk ik dat ik ding ga halen :p kweeniet wanneer.. als ik em binnen paar weken haal schiet niet op denk ik want tis al herst -regen enzo-
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Dat maakt niet zo uit hoor, een helm is lekker warm en van die handschoenen waar je op kan glijden zijn ook wel lekker warm, dus je kan best rijden met dat weer. Tis wel een oke bike, je zult er wel eens iets aan moeten doen, maar je hebt het er tegen die tijd ruim voor over :wink: Je bent dan helemaal verslaafd.
Gast

Bericht door Gast »

zoals wat?? m8
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Ander luchtfilter is aan te raden (bevordelijk voor de prestaties), je benzinekraan gaat waarschijnlijk een keertje kapot en jah die koppeling schijnt er ook een keer mee op te houden, maar daar heb ik nog niks van gemerkt.
Loop gewoon om de week even alles bij langs zodat je niet voor vervelende verrasingen komt te staan ineens.
Gast

Bericht door Gast »

ooh oke, zal ik doen als ik er 1 heb >P maar hoeveel denk je dat al die dingen bij elkaar gaan kosten?
Xigh

...

Bericht door Xigh »

15 voor een luchtfilter 15 voor een benzine kraan, niet zo duur allemaal. Alleen een koppeling is wel wat duurder, ik geloof 50 voor een standaard koppeling en 100 voor een race koppeling.

http://www.v-racer.nl heeft heel veel onderdelen en dan zie je ook meteen de prijzen, verder zijn er ook dingen hier op de site te koop die meestal aardig qua prijs verschillen met nieuwe onderdelen (maar verder net zo goed zijn vaak).

Verder vergat ik nog te zeggen dat waarschijnlijk je ophangingspunten van je kappen aan de onderkant afbreken, heeft verder geen invloed op het rij gedrag maar ik dacht ik zeg het toch even.
Gast

Re: ...

Bericht door Gast »

Als jij gewn iemand die thuis woont en een werkende vader hebt zonder knutsel schuur met allemaal gereedschap of een maat met een sleutelhok met lasapaart etc. als je dat niet hebt is een minibike niet leuk, als je dat wel hebt is het leuk gaat het kapot heb je weer wat te doen, maarja als je het matriaal het er niet voor hebt is het best !CENSUUR! ja want je kan het zeggen dat je het frame zowat opnieuw kan lassen
Gast

Bericht door Gast »

hoezo breken ze af??? :X

btw

Afbeelding

is die bovenste niet het zelfde als de onderste??

Afbeelding
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Wat een !CENCUUR!, ik heb geen lashok en geen sleutelhok, gewoon een garage en een paar spullen als schroevendraaiers en sleutels, niks speciaals.
Je kappen zitten onder vast met schroeven aan je frame (frame wat gewoon goed blijft :roll:) en vaak breekt er een stukje van je kap af zodat ie niet meer vast zit aan je frame aan de onderkant. Niets ergs alleen het geeft wat schade aan je kap.
Neluhz

Bericht door Neluhz »

die kappen zien er echt niet uit...ik mis ook een radje eigenlijk, ziet er kaal uit zo
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Dit is geen mooie foto, volgens mij zijn ze wel mooi als je hem van opzij ziet. Ik vind zelf het frame nogal fragiel aan doen :?
Gast

Bericht door Gast »

eng
Gast

Bericht door Gast »

btw xigh wat voor ding heb jij in je avatar staan
Gesloten