GRRR : koud : 1 ruk ...warm : ho maar ...

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

GRRR : koud : 1 ruk ...warm : ho maar ...

Bericht door Gast »

Heb niet echt iets kunnen vinden ....

chineesje start ( met startgas ) in 1 ruk en rijdt en trekt als de vliegende bliksem MAARRR als ik na een rit stop en met warme motor weer wil vertrekken WEIGERT hij te starten ( zelfs na half uur afkoelen of zo )

wat o wat kan dat wezen ?

Bedankt reeds !

Guy
Gast

Re: GRRR : koud : 1 ruk ...warm : ho maar ...

Bericht door Gast »

[quote="guy5927"]Heb niet echt iets kunnen vinden ....

chineesje start ( met startgas ) in 1 ruk en rijdt en trekt als de vliegende bliksem MAARRR als ik na een rit stop en met warme motor weer wil vertrekken WEIGERT hij te starten ( zelfs na half uur afkoelen of zo )

wat o wat kan dat wezen ?

Bedankt reeds !

Guy[/quote]

uwe choke opzetten, enja, met startgas iedere keer starten? :roll:
=> dan maakt ge u motor eraan gewoon hé en wil hij bijna nimeer starten zonder..
Gast

Bericht door Gast »

Lorre,

choke helpt niet wanneer warm ( wel integendeel ) , gas helpt ook niet meer wanneer warm ....

Toch bedankt voor je reply !

Guy
Gast

Bericht door Gast »

[quote="guy5927"]Lorre,

choke helpt niet wanneer warm ( wel integendeel ) , gas helpt ook niet meer wanneer warm ....

Toch bedankt voor je reply !

Guy[/quote]

andere bougie?
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Of een beetje gas bijgeven als je hem aantrekt?
Gast

Re: ...

Bericht door Gast »

ja gas geven zowizo maar als die nog steeds erg heet is shoke helemaal naar beneden!! anders krijg je em idd niet aan maar als je stopt met rijden kan je beter stoppen aan uit aan uit aan uit is niet al te best, me maat deed dat naja heel meoilijk aan te krijgen het word nu al beter maar iedergeval shoke naar beneden en als je getrokken hebt aan het koort (Voor de mensen die door denken :P) beetje gas ja
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

Gewoon als je even stil hebt gestaan mischien de choke erop half gas geven en starten.Dat moet toch voldoende zijn om te kunnen starten denk ik. :wink:
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Gast

Bericht door Gast »

dat is wat ik ook heb als die koud is gelijk 1 keer aan en als ik gereden heb wil die echt met pijn en moeite starten :cry: wat kan ik er aan doen betere ontsteking?
Gast

Bericht door Gast »

Heb vanmiddag nog eindje gereden en geëxperimenteerd met warme en half-warme motor....

GEEN choke ( dus helemaal naar beneden ) en proberen ...

indien no go MILIMETER PER MILIMETER de choke naar omhoog zetten tot ie genoeg krijgt ... als je hem een paar slagen hoort doen HEEL weinig gas erop ...( doe je teveel choke of teveel gas dan verzuipt hij meteen ...)

't is maar een weet ...
Gast

Bericht door Gast »

Hey,

Wat voor merk bougie heb jij? en heb je de elektrode afstand al gecontroleerd? Blijft de bougiekabel goed contact maken?
Gast

Bericht door Gast »

Marinepower schreef:Hey,

Wat voor merk bougie heb jij? en heb je de elektrode afstand al gecontroleerd? Blijft de bougiekabel goed contact maken?
Ik heb een Champion CJ8 bougie d8 ik, loopt nu goed he marinepower :wink: .
Gesloten