Warmdraaien

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Xigh

Warmdraaien

Bericht door Xigh »

Hey, ik vroeg me af, is dat warmdraaien erg belangrijk? Ik dacht van wel, maar m'n bike rijd gewoon beter als ik dat niet doe, dus dat ik hem niet even stilstaand paar minuten laat draaien. Wat zijn ze gevolgen als ik hem niet meer laat warmdraaien maar gewoon aanzet even paar seconden laat lopen en dan ga rijden? Hij trekt dan namelijk harder op en rijd lekkerder op z'n top.
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Gewoon doen wat je nu ook doet, je laat je stationair gewoon wat hoger loopen dan heb je dat warmdraaien helemaal niet nodig, gewoon gelijk rammen, doe ik ook en gaan dattie doet!!!!!!!!

Groet
Gebruikersavatar
mini-biker15
forum gebruiker
Berichten: 910
Lid geworden op: zo 03 jul 2005, 09:15
Locatie: nieuwendijk

Bericht door mini-biker15 »

ik hebt ook met me puch dattie alsie koud is beter loopt tenzij ik hem gelijk in 1 keer open draai dan stopt die bij de 30...dus daarom geef ik rustig een paar keer gas en rije een stukje en dan gaak pas eg rije
wilt weer een minibike :P
slipperman

Bericht door slipperman »

Gewoon de eerste 50 - 75 meter half gas rijden af en toe uit halen met vol gas en daarna lekker racen ;) Tenminste zo doe ik het me scooter en soms met minibike van buurjongen (A)
Gesloten