Wat voor een minibike heb ik???

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Panic Machine

Wat voor een minibike heb ik???

Bericht door Panic Machine »

Hey mensen,
Ik ben hier nog maar net maar dat komt omdat ik ook nog maar net een minibike heb.

Ik heb een vraag: Ik heb mijn minibike gekocht in Nieuw Weerdinge bij Van Der Veen watersport. En nu is mijn vraag wat voor een merk minibike is dat en is het een chineese jah of nee????

Ik zal als ik vanmiddag thuis ben effe foto's plaatsen.
Groeten Erik
wevie666

Bericht door wevie666 »

Dit is vast een chinees, anders wist je het merk zelf ook wel :wink:

Chinese bikes zijn allemaal hetzelfde, sendai, v-racer enz.. Het is allemaal 1 pot nat!
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Chinees, maar als je bijvoorbeeld de prijs vertelde en eventueel een foto dan zouden we je meer kunnen vertellen. Maar waarschijnlijk is het een chinees, anders had je het inderdaad zelf ook wel geweten. Veel plezier ermee, en probeer de zoekfunctie te gebruiken (als je echt een chinees hebt zul je hem in de toekomst nog vaak nodig hebben :wink: )
Gast

Bericht door Gast »

wevie 666 laat me raden jij hebt een zelfbouw...dat zie ik niet aan je fotootje maar aan je negatieve taalgebruik over de chineesjes, dat zijn bijna allemaal mensen die zelfbouw hebben :?

(voor de uitzonderingen bied ik mijn excuses aan voor mijn vooroordeel)

iedereen weet nu wel dat chineesjes wat minder zijn , maar moet dat nou in elke topic weer worden herhaald :?:
Gast

Bericht door Gast »

wanneer komen die fotos >D
wevie666

Bericht door wevie666 »

mokador schreef:wevie 666 laat me raden jij hebt een zelfbouw...dat zie ik niet aan je fotootje maar aan je negatieve taalgebruik over de chineesjes, dat zijn bijna allemaal mensen die zelfbouw hebben :?

(voor de uitzonderingen bied ik mijn excuses aan voor mijn vooroordeel)

iedereen weet nu wel dat chineesjes wat minder zijn , maar moet dat nou in elke topic weer worden herhaald :?:
Ik heb idd een zelfbouw, maar zo negatief in dit topic ben ik toch niet?

En laten we even eerlijk zijn, de meeste chinezen zijn ook best wel rotzooi! Dat is gewoon zo! Ik wil de potentiële kopers alleen even waarschuwen :wink:

Grtz
Gebruikersavatar
Rossifumi
forum gebruiker
Berichten: 1076
Lid geworden op: di 20 apr 2004, 19:22
Locatie: Ijsselstein (UT)

Bericht door Rossifumi »

Wevie heeft wel gelijk :P

Als je niet weet van welk merk je bike is, is het een chinees. Anders wist je het egt wel... :)

Grt.
Panic Machine

Bericht door Panic Machine »

foto's komen tegen 15.30 online had het even druk met werk
sorry 8)
Panic Machine

Bericht door Panic Machine »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nou dit is hem dan!!!!!!!!!
Lelyracing

Bericht door Lelyracing »

gewoon een chinees :)
Panic Machine

Bericht door Panic Machine »

oke thanks maar als ik wat wil bestellen dan moet ik onderdelen bestellen die voor een chinees gelden???
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Jep, voor Sendai als ze om een merk vragen.
Panic Machine

Bericht door Panic Machine »

oke bedankt allemaal :D :P
Baan

Bericht door Baan »

Hij is wel mooi he?
Panic Machine

Bericht door Panic Machine »

Baan schreef:Hij is wel mooi he?
jawel hoezo?
Gesloten