probleem..

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

probleem..

Bericht door Gast »

hey.

ik heb een probleem met mijn minibike hij laat de benzine gewoon uit het slangetje ( vlo) lopen als het benzine kraantje open is en dan verzuipt hij zichzelf,,, ik vind dit heel vervelend en zou iemand mij kunnen helpen?:$

greetz yanickajax:D
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Je vlotter zit vast. Draai even je vlotterkamer eraf (zo'n bakje onderop je carburateur). Daar zit een wit drijvertje in (vlotter). En die zit waarschijnlijk vast.
Even losmaken en tadaa je kunt weer. Als je erg lui bent kun je proberen met de achterkant van je schroevendraaier op dat bakje te tikken (hoef je hem er niet af te halen). Werkt niet altijd, maar het scheelt je wel zo'n 5 minuten denk ik.
Gast

Bericht door Gast »

heb ik al is gedaan maar dat helpt niet:S
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

Dicht je vlotternaaldje de toevoer van de benzine wel af, als het benzine peil hoog genoeg staat ?..

Als dit naaldje (klein puntje) niet goed sluit, blijft de benzine doorstromen..
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Owh jah dat kan ook nog. Je moet om dat te testen je vlotterkamer eraf draaien en dan zie je zo'n koperen beugeltje, dan moet je wat benzine in je tank doen zodat het door je carb loopt en dan dat beugeltje omhoog duwen, als het nog doorloopt dan sluit het niet goed af, maar ben vergeten wat je dan kunt doen.
Ik dacht ik voeg dat even toe, voor het geval je misschien niet wist hoe je dat moest checken :roll:
Gast

Bericht door Gast »

vlotternaaldje poetsen en het gaatje waar het inzit ook.
helpt dat niet dan moet je het naaldje vervangen.
Gast

Bericht door Gast »

oke,

harstikke bedankt ik ga het vanavond proberen ik zal zeggen of het gelukt of niet gelukt is :P :lol:
Gast

Bericht door Gast »

je moet er wel op letten dat als je hem weer inelkaar zet dat dat puntje op die witte drijver tussen de 2 pootjes komt :D

Gr. Richard
Gast

Bericht door Gast »

hij lekt geen benzine meer maar hij start ook niet meer ik ga vanavond nog even testjes enzo doen en kijken of hij het daarna doet:P
Gast

Bericht door Gast »

yanickajax schreef:hij lekt geen benzine meer maar hij start ook niet meer ik ga vanavond nog even testjes enzo doen en kijken of hij het daarna doet:P
en doet hij het ???
(heb nmlk hetzelfde probleem denk ik)
Gesloten