Bigbore Higpressure kit met booster poort

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

ik ben het redelijk met je eens!
mare... ik ben die van mij ook aan het opvoeren en ik ga niet allemaal dure dingen kopen hoor! ik heb een heleboel puch spullen liggen, en ik kijk gewoon wat er eventueel op gebouwt kan worden. net als vandaag ben ik bezig geweest om eens te kijken of ik een Bing carburateur er op kan bouwen, en dat kan dus ben ik begonnen! ik doe er nu een 15mm op origineel is 14 dus maakt niet zo veel uit en ben vanplan om een 16 of 17,5mm er op te bouwen maar ik kijk eerst of dit lukt! en ja ik heb nog een leuk uitlaatje gekocht en ik ga er nog van alles aan doen denk ik. en ik denk zo leer ik er veeel meer van dan dat ik gelijk een snellere bike koop!
Gebruikersavatar
Bram_Snoek
forum gebruiker
Berichten: 450
Lid geworden op: zo 07 aug 2005, 11:11
Locatie: Spijkenisse

Re: Bigbore Higpressure kit met booster poort

Bericht door Bram_Snoek »

schroefje schreef:
Carlos Keutel schreef:
schroefje schreef: stalen pawl en trekker kopen en dan werkt het ik heb het er ook op zitten en het is echt wel zijn geld waard!!
Moah geweldig is het ook weer niet :P

8) nee het is superrrrr.ik trok ook elke keer mijn pawl naar de klote nu heb ik dat echt niet meer 1 x trekken soms 2x en hij loopt.
waar kun je zo'n stalen pawl+trekstarter kopen
en wat is zo'n stalen pawl

groetjes Bram
blata b1 replica :D
17.5mm carb
cilinder helemaal aangepast
en nog veel meer :P
Gast

Bericht door Gast »

souly schreef:ja maar als je een fatsoenlijke cilinder haalt, dan gaat de top en trekkracht vooruit.niet alleen de trekkracht.

maar gaat die chinees, met een standaart cilinder 70????:S:S:S
kan me nie egt voorstellen.tenzij je een super klein achterblad heb
70 km/u zonder berijder. :wink:
Heb je soms een MTA2 met powerfilter? Bij mij gaven ze ook 70 op...
Gast

Re: Bigbore Higpressure kit met booster poort

Bericht door Gast »

Bram_Snoek schreef:
schroefje schreef:
Carlos Keutel schreef:Moah geweldig is het ook weer niet :P

8) nee het is superrrrr.ik trok ook elke keer mijn pawl naar de klote nu heb ik dat echt niet meer 1 x trekken soms 2x en hij loopt.
waar kun je zo'n stalen pawl+trekstarter kopen
en wat is zo'n stalen pawl

groetjes Bram


OP marktplaats staan ze ff naar onderwerp mini-midi bikes en dan trekstarter als trefwoord invoeren dan vind je em zo...
Gesloten