uitlaat

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

uitlaat

Bericht door Gast »

weet iemand of een uitlaat van een sendai kaisho past op een aikido?

zoekfunctie al gebruikt :wink:
Gebruikersavatar
basjee
forum gebruiker
Berichten: 2818
Lid geworden op: ma 16 mei 2005, 19:55
Locatie: wageningen
Contacteer:

Bericht door basjee »

ja, past :wink:
Grote kerels op een belachelijk klein fietsje
Gast

Bericht door Gast »

En past hij dan ook op elke andere chinees? En haal je hier vermogenswinst mee?
Gast

Bericht door Gast »

Sendai is vrijwel identiek aan alle andere chinezen, dus ja het past ook op een merkloze chinees.

Timmhey
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Vermogen winst denk ik niet veel
Gast

Bericht door Gast »

Nicolaas-racing schreef:Vermogen winst denk ik niet veel
Denk zelfs niets, zit geen verschil tussen de standaard uitlaat van merkloze chineesjes en sendai. Beiden zijn ze niet zoveel soeps standaard.

Wil je vermogenswinst neem er dan 1 met een lekkere dikke expansie, (zoals bijv een technigas).
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

of een fat pipe van v-com ( maar die kan je beter in combinatie met een ander tuning onderdeel)
Blackvelvet

Bericht door Blackvelvet »

ik heb gewoon van een scooter gepakt , van een minarelli blok zelf uitlaatflens gemaakt bochten omgelast.

werkt ook perfect minder lawaai en rustiger in zijn toeren.


En natuurlijk sneller op zijn toeren
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Sommigen (ik dus) zijn beetje beperkt in dat soort dingen. Ik ben blij als ik twee plaatjes ijzer aan elkaar las zonder teveel rotzooi te maken, dus een uitlaat omlassen zal wel niet voor mij weggelegd zijn. Maar als het scheelt dan mag je het ook wel eens voor mij doen :wink: Tegen betaling natuurlijk :roll: :)
Neluhz

Bericht door Neluhz »

Steven_Almelo schreef:
Nicolaas-racing schreef:Vermogen winst denk ik niet veel
Denk zelfs niets, zit geen verschil tussen de standaard uitlaat van merkloze chineesjes en sendai. Beiden zijn ze niet zoveel soeps standaard.

Wil je vermogenswinst neem er dan 1 met een lekkere dikke expansie, (zoals bijv een technigas).
:roll:
ik verbaas me ecxht over de NoOb heid van mensen hier, en dan nog steeds slim doen.
VAN EEN DIKKERRE EXPANSIE GA JE GVD NIET HARDER JA!
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

@ Neluhz

Denk toch dat veel mensen het tegendeel kunnen bewijzen. Ik zelf denk dat je wel enig resultaat zult behalen maar dat het niet overweldigend is. Een dikkere expansie betekent meer zooi die terug word geblazen in de cilinder (door meer expansie), dus meer kracht dacht ik zo. Kan zijn dat ik het helemaal verkeerd heb maar zo denk ik erover.

Groet

AE
Gast

Bericht door Gast »

Die dempers zien er zo vet uit :!:
Gesloten