Goeie setup

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

Goeie setup

Bericht door Gast »

Ik vroeg me af welke setup mense hebbe met n chineesje? En hoe hard je een chinees ongeveer kan laten rijden? Dus rij je n btje hard, vertel me ff je setup :lol:
Senda X-treme

Bericht door Senda X-treme »

ik heb alles std
ben aan inrijden en
hij rijd 55 :D
zo goed? :wink:
Gast

Bericht door Gast »

mijn bike ging standaart ook zoiets gaf me teller aan toen ik het achterwiel omhoog haalde, maar toen ik ermee aan het rijden was en gaf ffies flink gas zat ik ook zo op de 55 :wink: dus denk dat ie standaart nog wel wat harder moet kunnen...

heb nu powerfilter en 'racevliegwiel' me rocketkey is onderweg dus...ik verwacht dat ie dan nog ff wat feller zal zijn als dat ie standaart is en misschien nog een paar kmp's erbij zou erg mooi wezen :roll:

misschien ga ik race koppeling kopen kost 50euro en schijnt een heleboel km's te schelen :P

als je interresse hebt ( race vliegwiel heb ik tussen haakjes gezet omdat ik het zelf heb gemaakt) ff zoeken naar het topic'race vliegwiel is zelfde als std :wink: starten gaat stukken beter en nou ja lees dat topic maar ff...
Gast

Bericht door Gast »

Ik heb een butterfly carburateur, powerfilter, racemembraan en een rocketkey.

Ik geloof dat een rocketkey en een lichter vliegwiel toch alleen beter is voor het starten van je minibike???

Ik mocht laatst ook een racekoppeling van me pa bestellen, alleen toen ik een beetje die topics van HANK ging doorlezen dacht ik van: "nou ik rij er alleen op zaterdag op, op de lokale skatebaan (legaal) dus dan hoef ik voor dat geld niet een speciale racekoppeling te hebben die je ook nog eens helemaal moet afstellen". Dus ik haal gewoon strakkere veertjes en dan vind ik het ook goed :P

Ik zou wel heel graag nog een Big Bore kit willen hebben, want heb gehoord dat dat ook heel veel in de trekkracht scheelt.
Gast

Bericht door Gast »

Die topic race vliegwiel is zelfde as std heb ik geschreve :wink: maare die race koppeling zou ik niet doen. Ik heb m zelf ook, maar hij trekt alleen maar trager, en hij doet heel raar (ik heb tog zeker dat koppelings huis dr 20 x af gehad om hem af te stellen :? )
Gast

Bericht door Gast »

Moet je dan niet zwaardere veertjes erin zetten zodat de schoentjes meer slippen?
Gast

Bericht door Gast »

Lijkt me niet... in n race koppeling zitte al behoorlijk strakke veertjes
Gast

Bericht door Gast »

Okej nouja ik hou het gewoon bij mijn standaard koppeling en ik wissel gewoon af en toe van veertjes, en kijk en voel gewoon wat het lekkerste rijdt...
Gast

Bericht door Gast »

zou ik ook doen... ik knal me std koppeling er ook weer in terug.. dit vind ik nix
Gast

Bericht door Gast »

alleeen veertjes is beter....je merkt weinig verschil maar bij een race koppeling is er meer slijtage///
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

ik heb een chineesje ..iets van een half jaartje Ik heb dit


Ada race membraam
rocketkey Ontsteking
Race Koppeling
mallosi Spruitstuk van een Rs 50
Dellorto 17.5 carburateur
Power1 luchtfilter

Snelheid weet ik niet..denk rond de 80!
Gesloten