welke uitlaat?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

uhm... mijn uitlaat komt zo uit de winkel zonder te lassen onder me minigezet dus.. hijs er voor gemaakt.. :wink: koste me 100 euro maar goed..
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Nou moet je ze eigenlijk allebei proberen om te kijken wat het beste resultaat geeft he.
Gast

Foto's

Bericht door Gast »

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gast

Bericht door Gast »

Dan moet je wel de link naar je afbeelding er neerzetten, dat "url afbeelding" was een voorbeeld. De link (url) kun je vinden met de eerder genoemde instructies.
Gast

Bericht door Gast »

Ja ik weet t. K drukte op ok, maar ik wilde op voorbeeld drukken. Maar het lukt nie om ze op me site te zetten :?
ganta

Bericht door ganta »

uploaden kan op www.imageschack.us
en dan die link plaatsen
Neluhz

Bericht door Neluhz »

opmaat pijp, kun je ook laten bereken/maken door oa luc foekema, en er zijn er wel meer in nl.
geen scooterpijp.powerband kinders begrijp dat nou is.
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

de begin diameter is gewoon veel te groot van de sooter uitlaatjes..!!!! maar ja laat ze maar prutsen :lol:
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Mensen,

ik zit ook op pocketbikeforum.be, maar daar word gezegd dat de standaard uitlaat die op de chinese bikes zit het beste resultaat geeft in vergelijking met uitlaten met een dikkere expansie. Dit heeft mij beinvloed met de aanschaf van een nieuwe pijp. Het heeft mij aan het twijvelen gebracht. Dus mijn vraag is of mensen met een dikkere pijp er echt profijt bij hebben?

Groet

AE
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

ja!
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

@ Steurtje

Jij hebt een sendai aikodo met originele motor (cilinder)? En je hebt er een tecnigas uitlaat op gezet. Heb je verder nog wat getuned aan je motorblok? Denk dat ik dan die tecnigas uitlaat ga aanschaffen...

Groet

AE
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

nee nu niet helemaal meer zit een 15mm bing carb. op en race koppeling.. maar goed eerst reed ik met die uitlaat en die koppeling.. ik merk heeel veel verschil want reed eerst alleen met die koppeling en nu die uitlaat er bij... ik merk het goed..!! leuk geluid er in.. en hijs echt mooi!!! ik vind het zen geld wel waard...!!!
Gast

Bericht door Gast »

Dan ga ik ook maar eens achter een technigas aan :P

Heb jij een terugloop uitlaat of eentje die gewoon recht loopt? Zo ja, zit de demper gewoon nog onder je zitje, of hangt die naast je minibike?
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

zit gewoon onder me zitje zal ff foto zoeken van die uitlaat...
Gesloten