Sproeier

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

ik had dat probleem ook heb mijn carb toen schoongemaakt en hij dee het weer
Gast

Bericht door Gast »

Ik kon gewoon zo naar de brommer handel, en ik heb een andere sproeier gekocht... Std is je sproeier 64.. maar ik had een grotere nodig. De std sproeier ziet er alleen een beetje stom uit, omdat die nogal lang is. Ik heb nu gewoon een normale sproeier, en niet zoon overdreven lange.

Suc6!
Gast

Bericht door Gast »

Ik kon gewoon zo naar de brommer handel, en ik heb een andere sproeier gekocht... Std is je sproeier 64.. maar ik had een grotere nodig. De std sproeier ziet er alleen een beetje stom uit, omdat die nogal lang is. Ik heb nu gewoon een normale sproeier, en niet zoon overdreven lange.

Suc6!
Gast

valt ook stil

Bericht door Gast »

mijne valt dus ook stil alleen ik denk dat hij te veel benzine krijgt want als ik stop met rijden dan loopt de benzine er gewoon uit (vele druppels achter elkaar enzo..) dus loopt het allemaal wel goed door.. zou ik dus een kleinere sproeier moeten hebben en zo ja, welke maat zou het beste kunnen?
en de olie die daarbij zit wat voor een olie is dat ? :$
ik heb mijne namelijk nog niet zo lang en alles nog aan het onderzoeken :twisted:
Gast

Re: valt ook stil

Bericht door Gast »

brookhuis_1 schreef:mijne valt dus ook stil alleen ik denk dat hij te veel benzine krijgt want als ik stop met rijden dan loopt de benzine er gewoon uit (vele druppels achter elkaar enzo..) dus loopt het allemaal wel goed door.. zou ik dus een kleinere sproeier moeten hebben en zo ja, welke maat zou het beste kunnen?
wat voor sproeier moet erin? want die van een gewone brommer past niet dacht ik tog...? (heb BTW gwoon chineesje)
en de olie die daarbij zit wat voor een olie is dat ? :$
ik heb mijne namelijk nog niet zo lang en alles nog aan het onderzoeken :twisted:
Randy
forum gebruiker
Berichten: 206
Lid geworden op: zo 02 jan 2005, 22:04
Locatie: Enschede

Bericht door Randy »

Hoi,

Dus het kan geen kwaad als je een korte sproeier doet in plaats van zo'n lange.

bedankt
Gast

Bericht door Gast »

Nope.. dat maakt helemaal nix uit.
Gast

Bericht door Gast »

Haii ik heb ook een sproeier probleem. Hebben jullie het nu over de standaard carb of over een Dellorto :D ? want van de standaard carb kan ik in den haag geen sproeiers vinden voor das chineeseh bike. :evil:
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Gewoon je oude meenemen, samen met dat verlengstukje en daar laten zien, dan zeggen zij wel wat je nodig hebt.
Randy
forum gebruiker
Berichten: 206
Lid geworden op: zo 02 jan 2005, 22:04
Locatie: Enschede

Bericht door Randy »

klopt en werkt perfect
Gesloten