Herie uit uitlaat

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Herie uit uitlaat

Bericht door Gast »

hoi ik heb pas een nieuew midibike gekocht met de uitlaat onder de zitting maar deze maar geluid alsof er een wegrezer vorbij komt


wat kan ik hier aan dan of moet ik een fluister uitlaat kopen zo ja waar kan ik deze kopen
wevie666

Bericht door wevie666 »

Controleer of de uitlaat goed aansluit op de cilinder. Als dit niet het geval is dan moet je even een nieuwe pakking monteren!
Gast

Bericht door Gast »

ik heb er al een nieuwe pakking tussen gedaan en goed aan gedraaid
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

Is je uitlaat nergens lek ???

Druk eens met je hand..het tuitje van de demper dicht...en kijk waar er verder geluid vandaan komt..

Als er nergens geluid vandaan komt bij het dichtdrukken van het demper-tuitje.. ligt het aan je demper zelf...
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Gast

Bericht door Gast »

oke en maar mijn uitlaat is nu 1 geheel waar koop ik een andere uitlaat niet al te duur
Gast

Bericht door Gast »

Gast

Bericht door Gast »

maar hoe weet ik welke uitlaat bij mijn midibike past en bijna geen geluid maakt maar toch nog hard rijdt
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Ja dat is gewoon een kwestie van uitzoeken. Ga googele en zoek eens op het type midibike dat je hebt en onderdelen daarvoor. Lijkt mij niet zo moeilijk!

Succes

AE
Senda X-treme

Bericht door Senda X-treme »

dat harde geluid is normaal..
en wat maakt het uit..je mag dr tog
de weg niet mee op 8)
Gast

Bericht door Gast »

Of woon je in een buurt waar ze dat niet zo leuk vinden?

:D
Gast

Bericht door Gast »

bij mij in de buurt rijden ze met van de elektrische steppen gaan iets van 30 :x word nooit wat van gezegd, en als ik met me bike ga weet ik zeker dat ze er wat van zeggen :? [-( ahh gewoon ffies wachten tot ze weer een straatje buiten de wijk afsluiten wegens wegwerkzaamheden, dan zijn ze er sávonds niet en dan kan ik lekker race :roll:

is landweggetje buiten de wijk niemand hoord het dus en het is afgesloten dus niemand kan het betreden met de auto :wink: ja als ze dan gaan mopperen weet ik het ook niet meer hoor :cry:
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

Je moet je realiseren dat een minibike toch standaart veel geluid produceert.Dat is nu eenmaal zo en een andere uitlaat zal er dan mischien iets aan doen maar een fel geluidje blijf je toch wel houden hoor.Maar nog 1 vraag wat belangrijk kan zijn voor het antwoord op jou vraag is het volgende,maakte je bike dit geluid ook al toen je hem nieuw kocht?

Laat het even weten.
Greetz ruud 129#
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Gast

Bericht door Gast »

ja hij doet het al vanaf het begin en ik woon in een zeik buurt
Gast

Bericht door Gast »

ik rij er ook gewoon mee op de weg ben al twee keer achterna gezeten door de politie maar gelukkig niet gepakt
Niek

Bericht door Niek »

hoosio schreef:ik rij er ook gewoon mee op de weg ben al twee keer achterna gezeten door de politie maar gelukkig niet gepakt
De zoveelste wie op de openbare weg rijd [-X
Gesloten