bezinedop

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

bezinedop

Bericht door Gast »

hallo ik heb net een chineesje gekocht en nu heb ik en probleem mijn tankdop kan ik er niet meer af krijgen hij draait door of ik heb em verkeerd er op gedraait (en de tank is leeg dus ik kan niet meer rijden)

hoe grijg ik de dop er af?
:cry: :cry:



groetjes richard
ganta

Bericht door ganta »

uhm... las ie door draait moet je hem de andere kant op draaien.
en anders eem nieuwe kopen..
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Ik ga er even vanuit dat je een verzonken dop hebt. Pak dan zo'n gebogen tang, geen idee hoe die heet. Die past als het goed is net er omheen zonder je kap te beschadigen. Dan draai je hem met de klok mee (links om dus).
Draait hij nou door dan moet je je vuist hand (afhankelijk van de ruimte) eronder zetten en dan draaien terwijl je hem omhoog duwt met je hand. Soort krik achtig iets.
Misschien heb je ook wel zo'n onmogelijke platte dop, vreselijke uitvinding, weet ik zo snel ook geen oplossing voor.
Gast

Bericht door Gast »

Ik had dat ook: ik heb de zijkanten allemaal afgebroken van de dop zodat het een ronde dop was, en toen een schroefedraaier eronder gezet. Het probleem is dus dat je wel een nieuwe dop moet kopen maar dat is niet zo duur... ik heb me dop mooi rond geschuurd dus ik heb gewoon me oude gehouden
Gast

Bericht door Gast »

Ricky_ schreef:Ik had dat ook: ik heb de zijkanten allemaal afgebroken van de dop zodat het een ronde dop was, en toen een schroefedraaier eronder gezet. Het probleem is dus dat je wel een nieuwe dop moet kopen maar dat is niet zo duur... ik heb me dop mooi rond geschuurd dus ik heb gewoon me oude gehouden
ik heb dezelfe minibike als jou dat is dan standaart mij die minibikes LOL
iki heb em er al af.

nu moet is noch iets vinden om er op te doen!

ja ik heb zo'n platte dop (kloote uitvinding)
Gast

Bericht door Gast »

Misschien een doek erom heen en een elastiekje eromheen? Of je dop er heel losjes opdraaien, wilt misschien ook nog helpen
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Je kunt aan de rand van de dop twee gaten boren en daar een schroef indraaien. Dan kun je de schroevendraaier tussen die twee schroeven doen en heb je een soort hefboom. Moet wel lukken dan om hem eraf te halen.
Gast

Bericht door Gast »


Xigh



Geregistreerd op: 2-9-2005
Berichten: 512
Woonplaats: Lemmer
Geplaatst: Do Okt 06, 2005 6:49 am Onderwerp: ...

--------------------------------------------------------------------------------

Dan draai je hem met de klok mee (links om dus).
Bij mij draaid de klok gewoon rechtsom hoor :P 8)
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Sorry ik ben geboren zonder hersenen, en ik heb ze nog steeds niet laten aangroeien :wink:
Gesloten