Welke Cylinder moet ik kopen?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

Welke Cylinder moet ik kopen?

Bericht door Gast »

Hoi,

Ik weet niet welke big bore set ik moet kopen.
Op v-racer kun je een big bore set kopen

VRT19 Bigborekit 47cc en 49cc

44mm big-bore kit voor '47cc & 49cc' chinese pocketbikes (V-Racer Extreme’s, Sendai’s, Target etc.) met membraan motor. De boring van deze motortjes is 40mm en de slag is 32mm, hierdoor is de cylinder inhoud eigenlijk 40.2cc. Deze Big-Bore kit vergroot de inhoud tot de veel krachtigere 48.7cc. De kit is kompleet met cylinder, zuiger, zuigerveren, veertjes en voetpakking. Verhoogt het vermogen van je bike behoorlijk waardoor je zelfs met andere vertanding zou kunnen rijden voor een hogere topsnelheid of je huidige vertanding houden en dus beter acceleren!

deze kost 89euro en kun je ook op andere plaatsen kopen

Nu staat er op deze site ook nog een andere set bij die je andere site's niet kan kopen.


VRT30 INTRODUCTIE AANBIEDING BIGBOREKIT MET BOOSTERPOORT
SUPER VETTE INTRODUCTIE AANBIEDING!!!!

Eindelijk een betaalbare tuningkit voor je minibike, dit is een Bigbore (44mm, 50cc) cyllinder kit, met losse hogedruk kop (bougie recht in de kamer), met boosterpoort en extra spoelpoort voor meer benzine toevoer in de cylinder. De kit bevat de volgende onderdelen:

- Bigbore cylinder met boosterpoort
- Zuiger voor boosterpoort
- Race bougie
- Pakking set (kop en voet)
- Piston pen (10m)
- Zuigerveren
- Losse hogedrukkop met losse 13:1 dome
- Piston veertjes
- Montage set

deze kost 99euro

Ik heb zelf een yamaha r1 49cc.
Mijn vraag is welke van deze 2kan ik het beste kopen om meer trekkracht en topsnelheid te krijgen??

Groetjes 8)
Gast

welke cilinder

Bericht door Gast »

Er komen steeds meer uitlaten en cilinder op de markt voor minbikes. ik kom veel in contact met importeurs en coureurs en zodoende hoor ik ook veel.
woensdag zag ik op www.multibike.nl weer nieuwe uitlaten en cilinder. ik heb deze vandaag gemonteerd, carbon uitlaat en DDM High rev cilinder kit. hij loopt nu op de autoteller 85 km/h!
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

@ Lonerider25

Wat voor bike heb jij als ik vragen mag?, aangezien hij lekker hard gaat!

M.b.t. de bigbore kits denk ik dat er geen slechte bijzitten. Denk dat je er verstandig aan doet er een van rond de 100 euro te nemen aangezien dit hele goed kits zijn voor iet al te veel geld. Weet ook niet wat voor bik je hebt?

Groeten

AE
Gesloten