Midibike's

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Midibike's

Bericht door Gast »

Ik heb me een tijdje geleden een mooit yamaha replica gezien 8) Een midi, maar ze zeggen dat je deze dingen beter niet kan kopen omdat er electro op zit is dat dan zo erg?? :?
Bedankt
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Een midi electro bike? Dat kan nooit hard gaan, dan zou ik een chineesje kopen. Benzine dus.

Of bedoel je een electrische ontsteking?

Pics graag!
Laatst gewijzigd door AngelEyes op vr 07 okt 2005, 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Gast

Bericht door Gast »

denk dat hij bedoelt electriche start
Gebruikersavatar
dave
forum gebruiker
Berichten: 623
Lid geworden op: do 26 feb 2004, 15:46
Locatie: apeldoorn

Bericht door dave »

Hij bedoelt, elecktra; claxon-voorlicht-achterlicht enz.. allemaal onzin wat er op zit.
125cc 4 takt zelfbouw Proton style
Gast

Bericht door Gast »

Gewoon doen...Tenzij je het zelf niet wilt :)

Wat zou het uitmaken als je er licht, claxon enz er op hebt :O

Ciao.. :)
Lelyracing

Bericht door Lelyracing »

waarschijnlijk een MAXI bike , kan je beter voor zo een chinezen mini kijken zonder verlichting ( tis toch alleen maar rommel )
Gast

Bericht door Gast »

Het is gewoon een midi-maxi bike die op benzine rijd maar er zitten lampen op enzo 8) Ze zeiden mij dat je die beter niet kan kopen dat het allemaal rommel is :roll:
Gast

Bericht door Gast »

ik heb zelf ook zo'n bike met verlichting ik heb er geen problemen mee ik vind alleen dat hij langzaam optrekt maar die van mij heeft wel een top van 65 kmpu een snelheidsmeter en elektronische starter het nadeel is alleen dat je ze niet ff snel in de auto kunt zetten
WllmJn

Bericht door WllmJn »

beter 1 mini dan 10 maxi bikes
ganta

Bericht door ganta »

je hebt toch nix aan die verlichting enzo.. heeft niet veel nut.. je mag er meestal ook niet mee op de kartbaan en in het donker rij je toch niet (denk ik) het enige waar je daarmee mee kan rijden is eigen terein en prive terein.. dan kan je beter een mini nemen zonder licht enzo. veel leuker om op de kartbaan te rijden dan op prive terein
Gast

Bericht door Gast »

ik heb die van mij ook maar gekregen als ik er een zou kopen zou ik voor een echte mini gaan
WllmJn

Bericht door WllmJn »

Die lichten en claxon enzo, das om de kleine kinderen te overtuigen, durf te wedden dat wanneer je een Maxi bike met die dingen naast een Blata zet ofzo, 4/5 van de kindjes voor de maxi gaat, het ziet er gewoon stoerder uit in hun ogen
Niek

Bericht door Niek »

Kijk de meeste mensen zijn hier een mini gewent,
Ik ben een maxi gewent en ik vind het veel fijner rijden
(sommige zullen het niet met mij eens zijn)
Maar het leuke aan maxibike's vind ik dat je ook nog dingen kan veranderen aan lichten etc.. Dit is mijn mening :wink:
WllmJn

Bericht door WllmJn »

Aan minibikes kun je toch ook dingen veranderen?
er staat hier ergens iem. die op z'n mini ook lichten gezet heeft, denk in het chinese Paddock gedeelte
Niek

Bericht door Niek »

Dat is waar, maar bij een mini vind ik dat niet echt leuk om daar een accu op te zetten etc. Bij maxibike's is dat iets makkelijker maargoed..
Gesloten